Конференц-зал

Трансляция
Інформація
я маю право

Цілодобовий прийом звернень
Цілодобовий прийом звернень:
15-80
+380 (096) 447-22-00
+380 (619) 44-80-15
Стрічка наших новини на вашому сайтіRSS 2.0 Cтрічка новин

Мелітопольська міська рада
Адреса:

72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5

Телефон: +38 (0619) 44-01-62
Факс: +38 (0619) 42-00-66
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script

Виконавчий комітет
Мелітопольської міської ради
Адреса: 72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5
Телефон: +38 (0619) 42-13-58
Факс: +38 (06192) 6-34-70
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script
Обласна влада презентувала Прем'єр-міністру України найважливіші проекти розвитку Запорізького краю

 7 листопада учасники наради з питання реалізації інфраструктурних проектів у Запорізькій області, яка відбулася за участю Прем'єр-міністра України Олексія Гончарука,  обговорили проблеми розвитку та розбудови інфраструктури регіону.

Насамперед Олексій Гончарук звернув увагу присутніх на найбільш актуальне питання − відновлення та збереження автошляхів.

− У цьому році ми разом побудували дорогу до Маріуполя. Це дуже символічний проект, адже його вдалося завершити у рекордні строки. Тож нині дуже важливо, аби цей автошлях не був зруйнований недбалим ставленням, поганою експлуатацією та перевантаженими вантажівками. Забезпечення безпеки руху є критично необхідним. Зовсім скоро у нас з‘явиться новий керівник Укравтодору. Разом з ним будемо шукати фінансування на відбудову доріг у країні. Для їх подальшого збереження ми маємо дотримуватись елементарних умов безпеки та обмежувати пересування фур з неприпустимим перевищенням ваги. Рух перевантажених фур в обхід пунктів вагового контролю, особливо вночі, час припинити, − наголосив Олексій Гончарук. 

За підсумками обговорення цього питання  Прем‘єр-міністр доручив:

  • голові Управління Національної поліції в Запорізькій області Миколі Лушпієнку - обмежити рух фур по непризначених для них дорогах;

  • в.о. голови Управління Укртрансбезпеки в Запорізькій області Євгену Гненному - налагодити зв’язок з Нацполіцією та забезпечити функціонування пунктів вагового контролю цілодобово. 

У свою чергу, голова Запорізької облдержадміністрації Віталій Туринок підкреслив, що серед головних напрямків розвитку інфраструктури для Запорізького регіону залишаються автомобільні, залізничні та повітряні шляхи.

− Тема розвитку інфраструктури та економіки регіону – це основний пріоритет, обраний обласною владою для роботи. Серед головних проблем − побудова мостових переходів, а також відновлення  автомагістралей. У планах на наступний рік − реалізація таких масштабних проектів як ремонт на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта; М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ  та Н-30 Василівка – Бердянськ. У поточному році увага також прикута до міжнародного аеропорту «Запоріжжя», де нині вже відбудована злітно-посадкова смуга. У 2019 році ми чекаємо на завершення будівництва нового сучасного терміналу, адже це зробить нашу область інвестиційно та туристично привабливішою, − зазначив голова облдержадміністрації Віталій Туринок.

Під час наради перший заступник голови облдержадміністрації Іван Федоров презентував Главі Уряду проект створення туристичного кластера шляхом модернізації транспортної інфраструктури Запорізької області. Так, нині Запорізький край є одним із індустріальних лідерів України, представлений 2 тисячами промислових підприємств; 20% продукції металургії України; 30% потужностей енергогенерації та 13% продукції машинобудування. Крім цього, завдяки Азовському морю Запорізький регіон відомий як один із центрів пляжного туризму України. Курортні та рекреаційні зони займають 15% території області, на якій простягається 300 км пляжів Азовського моря та близько 600 оздоровчих закладів.

Один із найбільш відомих курортів області − Кирилівка − нині налічує 300 оздоровчих закладів та щороку приймає 2 млн. туристів. Проте у Кирилівці немає централізованої системи водопостачання та водовідведення. Тож влада області напрацювала перелік заходів проекту. А саме: водопостачання із західного групового водопроводу; будівництво централізованих мереж водопостачання та водовідведення з насосними станціями потужністю 12 тис. м3/добу. Це дасть змогу забезпечити питною водою 4,1 тис. населення Кирилівки та 2 млн. туристів улітку, а також допоможе знизити вартість послуг для споживачів учетверо.

Влада області також планує приділити увагу розбудові туристично-музейного комплексу на о. Хортиця, який щороку відвідує 120 тис. туристів. Реалізація проекту дозволить збільшити кількість туристів до 1 мільйона, наповнення бюджетів та створення порядку  тисячі додаткових робочих місць. 

Під час доповіді Іван Федоров звернув увагу, що для досягнення поставленої мети та розвитку туристичного потенціалу регіону вкрай необхідне вирішення першочергового завдання, а саме – реконструкція основних автомагістралей.

По території Запорізької області проходять дороги державного значення. Понад 80 % доріг області М-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялтапобудовані більше 30 років тому і вже не відповідають вимогам сучасного автомобільного руху. Добова інтенсивність руху на окремих ділянках доріг складає від 2 до понад 17 тисяч транспортних засобів. Щороку проводяться лише ямкові ремонти.

Для розвитку туристичного потенціалу та підтримки мережі автомобільних доріг загального користування в належному стані необхідне проведення ремонтів ділянок доріг М-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта, М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ  та Н-30 Василівка – Бердянськ.

Так, автомобільна дорога М-18 має великий вплив на розвиток виробництва та сільського господарства області, забезпечує транзитний рух вантажних та легкових автомобілів з прилеглих областей. Ця траса є однією з найбільш завантажених доріг центру та півдня України. Через цю автомагітсраль іде основне сполучення центральної та східної України з портами Одеси. Руйнування дорожнього покриття даної дороги виникає через якість конструктивних шарів та надмірне перевантаження великовагового транспорту.

Автомобільна дорога державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ є частиною міжнародного транспортного коридору. По ній забезпечується транспортне сполучення всіх туристичних локацій на узбережжя Азовського моря. Є головним південним шляхом в м. Маріуполь, тимчасово окупованими територіями Донбасу та всіма портами Одеси. Багато років утримується в задовільному стані тільки за рахунок ямкового ремонту. В результаті руху великовагового транспорту, на окремих ділянках має значну колійність, напливи та просадки. Автомобільна дорога Н-30 Василівка – Бердянськ, у свою чергу, є найкоротшим шляхом до міста Бердянськ.

- Якісний та системний розвиток транспортної інфраструктури області суттєво впливає на позитивне сприйняття та привабливість території. Реалізація проектів з реконструкції дорожньої мережі області дозволить значно вивести на новий рівень туристичний та логістичний потенціал регіону, - резюмував Іван Федоров.

Презентація “Створення туристичного кластеру шляхом модернізації транспортної інфраструктури Запорізької області”


< Пред.   След. >

                                                   Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.

Мелітопольська міська рада © 2005-2019