У Мелітополі сьогодні, 10 червня, презентують Дорожню карту розвитку туристичної дестинації Приазов’я на 2021-2030 роки. Вона була розроблена кращими експертами з туризму на замовлення проєкту USAID “Економічна підтримка Східної України” (USAID ERA). Збільшення туристичного потоку вдвічі, подовження туристичного сезону до 9 місяців та створення Музею черешні в нашому місті — такими будуть результати її втілення. Консультантку проєкту USAID ERA Анну Романову в Мелітополі гостинно привітали міський голова Іван Федоров та його перший заступник Ірина Рудакова.
Іван Федоров зазначив, що довгий час Мелітополь був містом, що асоціювалось виключно з машинобудівництвом та частково з садівництвом. Сьогодні ж перспективним для нас є напрямок туризму.
- Мелітопольський район укрупнився - тепер на нашій території проживають більше 300 тисяч населення. Важливо, що у склад нового Мелітопольського району увійшло майже 100 кілометрів Азовського узбережжя. Тож, наш регіон має колосальний туристичний потенціал і задача нашої команди — розкрити його. Ми вдячні вам та проєкту USAID “Економічна підтримка Східної України” за допомогу у розвитку напрямку туризму. Головна родзинка Мелітополя та Мелітопольського району — мелітопольська черешня. Декілька років ми маємо ідею створити в Мелітополі музей черешні. Сподіваюсь, що з вашою допомогою нам вдасться реалізувати цей проєкт, - привітав Анну Романову Мелітопольський міський голова.
Консультантка проєкту USAID ERA подякувала Мелітополю за трепетне ставлення до всіх донорських проєктів. І повідомила, що виступає амбасадором нашого міста – на робочу зустріч з керівництвом Мелітополя вона прийшла в сережках з черешнями, які носить як талісман.
- Я в туристичному проєкті вже рік, ми створили брендінг та дорожню карту всього Приазов'я. Мелітополю в цьому проєкті відведена дуже серйозна роль — хаба, який на шляху до всіх туристичних місць Приазов'я. Ви можете самостійно забезпечувати узбережжя продуктами туристичного споживання. Дорожня карта розвитку туристичної дестинації Приазов’я, яку ми будемо сьогодні презентувати, розроблена на 2021-2030 роки. Збільшення туристичного потоку вдвічі, подовження туристичного сезону до 9 місяців — таким буде результат її втілення. Музей черешні стане туристично-інформаційним центром, де турист зможе купити туристичні продукти, тури. Це унікальний проєкт. За останні роки сприйняття Мелітополя серед українців дуже змінилось. Всі тепер знають: якщо черешня — то це Мелітополь, - відзначила Анна Романова.
Перша концепція майбутнього Музею черешні буде презентована на початку липня. Консультантка проєкту USAID ERA впевнена: він стане справжнім магнітом для гостей нашого регіону.