Чат-бот доступний у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot. Для того, щоб відправити звернення, необхідно обрати його тип (заява, скарга, пропозиція), вказати ім’я, адресу, телефон та детально описати проблему, зазначивши назву й адресу компанії. До заяви можна додавати фото або документи. Держпродспоживслужба обов’язково відреагує.
Відеоінструкція доступна на YouTube-каналі Держпродспоживслужби: https://www.youtube.com/watch?v=IKupgfz-qL0 або на сторінці Служби в Facebook.
Оскільки захист прав споживачів є одним із ключових напрямків діяльності Держпродспоживслужби, чат-бот є зручним інструментом комунікації між Службою та споживачем.
Це один із діджитал-компонентів, над яким сьогодні працює Держпродспоживслужба для того, щоб кожен споживач швидко та зручно міг захистити свої права.