1 вересня у рамках проєкту Національної туристичної організації України (НТОУ) «Підтримка інстутиційної спроможності Мелітопольської та Бердянської ЛТО. Стратегічний розвиток туризму в Запорізькій області» відбулась бренд-сесія. Участь у ній взяла перший заступник Мелітопольського міського голови Ірина Рудакова.
Протягом дня представники громад Мелітопольського району від місцевої влади, бізнесу, науки та громадськості проаналізували територію та основних клієнтів, визначили пріоритетні туристичні продукти, визначали ключові образи для айдентики, форму та символи майбутнього туристичного бренду.
Президент НТОУ Іван Ліптуга відзначив важливість створення мелітопольської локальної туристичної організації, яка покликана консолідувати туристичний актив міста та району у розробці якісних та конкурентоспроможних туристичних продуктів.
За підсумками бренд-сесії буде підготовлений звіт та представлені візуалізовані напрацювання для подальшого обговорення.
Громадська спілка «Мелітопольська локальна туристична організація» була створена влітку цього року та співпрацює з НТОУ і всіма громадами району у рамках меморандуму, що був підписаний у березні 2021 року.
Проєкт НТОУ реалізується за підтримки проєкту міжнародної технічної допомоги Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ «Сприяння покращенню економічного становища вразливих груп населення в регіоні Азовського моря».