Municipal Site of Melitopol City, Ukraine
Людям із порушенням зору
Стандартна версія

МЕЛІТОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ОФІЦІЙНИЙ ІНТЕРНЕТ-ПОРТАЛ

Навчання медперсоналу, кнопки виклику та таємні пацієнти — у медзакладах Мелітополя продовжують впроваджувати сервіс

57
1284

У лікарні інтенсивних методів лікування за ініціативою Мелітопольського міського голови Івана Федорова продовжується впровадження сервісу. Географія медзакладів, де поступово переглядається комунікація між пацієнтами та медперсоналом, розширюється — якісному сервісу вже навчаються спеціалісти пологового будинку та амбулаторій міста. Про це повідомила керуюча справами виконкому Христина Євтушенко.

Нагадаємо, першим медичним закладом міста, де запроваджується служба медичного сервісу, стала лікарня інтенсивних методів лікування, що входить до складу ТМО. Тепер географія клієнтоорієнтованих лікувальних закладів розширюється — спеціалізоване навчання проходять спеціалісти пологового будинку та амбулаторій.

За словами керуючої справами виконкому Христини Євтушенко, минулого тижня близько 100 медпрацівників пройшли тренінг за темою “Якісний сервіс у медичному закладі”. Для проведення тренінгу була запрошена спікерка з Києва.

- За результатами тренінгу ми провели зріз знань, аби бачити, з ким потрібно більш детально опрацьовувати ті чи інші напрямки. Раніше в нас були розроблені та затверджені єдині стандарти впровадження сервісу. Проте просто впровадити їх недостатньо — цей процес потрібно весь час контролювати. Одним з етапів контролю буде впровадження так званого таємного пацієнта. Завдяки спеціальним людям, що проходитимуть повний шлях пацієнта, ми проконтролюємо кожен крок обслуговування — від надходження хворого до медзакладу до початку надання медичної допомоги. Зазначу, що ми вдячні медичному персоналу за те, що вони відкриті до навчання та готові вдосконалюватись. Повірте, їм нелегко — у медичному закладі дуже високе навантаження, - відмічає Христина Євтушенко.

Керуюча справами виконкому також звернулась до городян із проханням з розумінням ставитись до медичних працівників, оскільки ті дійсно намагаються змінити сервіс на краще, проте не завжди ці зміни даються швидко та легко.

Охоплює сервіс і вирішення побутових питань. Так, після аналізу побажань пацієнтів у лікарні інтенсивних методів лікування встановили кулери з водою, дивани у зоні очікування, розширили перелік гігієнічних засобів та необхідних аксесуарів у санвузлах. Планується також закупівля постільної білизни, аби пацієнтам було комфортно у палатах.

Виклик медперсоналу став ще простішим — у палатах встановили близько 150 кнопок виклику.

Керуюча справами виконкому зазначила, що навчання медпрацівників сервісу буде проводитись постійно, аби персонал мав змогу вдосконалювати свої навички.

Також за темою

Щоденна хвилина мовчання – шана Героям, які віддали життя за УкраїнуЧитати далі

Щоденна хвилина мовчання – шана Героям, які віддали жи...

Закликаємо всіх жителів і громадян зупинитися на мить о 9.00, аби вшанувати світлу пам’ять усіх загиблих внаслідок збройної агресії російської ф...
Перший центр рекрутингу Сухопутних військ пропонує долучитися до служби за контрактом «18-24» Читати далі

Перший центр рекрутингу Сухопутних військ пропонує долучитис...

Долучитися можна до однієї з дев'яти бригад Сухопутних військ.
УВАГА! ПРЯМА ЛІНІЯ.Читати далі

УВАГА! ПРЯМА ЛІНІЯ.

Відбудеться телефонна "гаряча лінія" з керівником апарату Запорізької обласної державної адміністрації Кірчевою Оксаною Миколаївною.