Municipal Site of Melitopol City, Ukraine
Людям із порушенням зору
Стандартна версія

МЕЛІТОПОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ОФІЦІЙНИЙ ІНТЕРНЕТ-ПОРТАЛ

Навчання медперсоналу, кнопки виклику та таємні пацієнти — у медзакладах Мелітополя продовжують впроваджувати сервіс

51
1168

У лікарні інтенсивних методів лікування за ініціативою Мелітопольського міського голови Івана Федорова продовжується впровадження сервісу. Географія медзакладів, де поступово переглядається комунікація між пацієнтами та медперсоналом, розширюється — якісному сервісу вже навчаються спеціалісти пологового будинку та амбулаторій міста. Про це повідомила керуюча справами виконкому Христина Євтушенко.

Нагадаємо, першим медичним закладом міста, де запроваджується служба медичного сервісу, стала лікарня інтенсивних методів лікування, що входить до складу ТМО. Тепер географія клієнтоорієнтованих лікувальних закладів розширюється — спеціалізоване навчання проходять спеціалісти пологового будинку та амбулаторій.

За словами керуючої справами виконкому Христини Євтушенко, минулого тижня близько 100 медпрацівників пройшли тренінг за темою “Якісний сервіс у медичному закладі”. Для проведення тренінгу була запрошена спікерка з Києва.

- За результатами тренінгу ми провели зріз знань, аби бачити, з ким потрібно більш детально опрацьовувати ті чи інші напрямки. Раніше в нас були розроблені та затверджені єдині стандарти впровадження сервісу. Проте просто впровадити їх недостатньо — цей процес потрібно весь час контролювати. Одним з етапів контролю буде впровадження так званого таємного пацієнта. Завдяки спеціальним людям, що проходитимуть повний шлях пацієнта, ми проконтролюємо кожен крок обслуговування — від надходження хворого до медзакладу до початку надання медичної допомоги. Зазначу, що ми вдячні медичному персоналу за те, що вони відкриті до навчання та готові вдосконалюватись. Повірте, їм нелегко — у медичному закладі дуже високе навантаження, - відмічає Христина Євтушенко.

Керуюча справами виконкому також звернулась до городян із проханням з розумінням ставитись до медичних працівників, оскільки ті дійсно намагаються змінити сервіс на краще, проте не завжди ці зміни даються швидко та легко.

Охоплює сервіс і вирішення побутових питань. Так, після аналізу побажань пацієнтів у лікарні інтенсивних методів лікування встановили кулери з водою, дивани у зоні очікування, розширили перелік гігієнічних засобів та необхідних аксесуарів у санвузлах. Планується також закупівля постільної білизни, аби пацієнтам було комфортно у палатах.

Виклик медперсоналу став ще простішим — у палатах встановили близько 150 кнопок виклику.

Керуюча справами виконкому зазначила, що навчання медпрацівників сервісу буде проводитись постійно, аби персонал мав змогу вдосконалювати свої навички.

Також за темою

День Гідності та Свободи: шануємо героїв і боремося за майбутнєЧитати далі

День Гідності та Свободи: шануємо героїв і боремося за майбу...

21 листопада Україна відзначає День Гідності та Свободи – день, що символізує незламність духу нашого народу, його прагнення до свободи, демокра...
1000 днів незламності: Україна продовжує боротися за свободу та незалежністьЧитати далі

1000 днів незламності: Україна продовжує боротися за свободу...

Сьогодні, 19 листопада 2024 року, минає рівно 1000 днів від початку повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну. Ця дата стала ще одніє...
Осінні канікули в Італії Читати далі

Осінні канікули в Італії

12 незабутніх днів в італійському місті Реджо Емілія провели 15 дітей ВПО, з тимчасово окупованих територій Запорізької області.