Мелітопольська лікарня інтенсивних методів лікування, що входить до складу ТМО, стане першим медичним закладом міста, де запроваджується служба медичного сервісу. Лікарі, середній та молодший медперсонал пройдуть навчання, аби покращити рівень надання послуг пацієнту. Впроваджує службу сервісу за дорученням міського голови керуюча справами виконкому Христина Євтушенко.
Мелітопольський міський голова Іван Федоров зазначив:
- З цього року ми підняли пласт проблем щодо забезпечення сервісу багатопрофільної лікарні інтенсивних методів лікування. Це питання стосується більше не лікарів, а середнього і молодшого медперсоналу, який зобов'язаний забезпечити комфортне перебування пацієнтів у лікарні. Думаю, що всі ми отримаємо загальний ефект, якщо пацієнти будуть задоволені своїм перебуванням в лікарні. І у них загальне враження про лікарню буде кращим, і ми повернемо довіру до медичної системи і докторів в цілому, - підкреслив Іван Сергійович.
За словами керуючої справами виконкому Христини Євтушенко, питання запровадження медичного сервісу назріло давно.
- Кожен мешканець міста вже зміг оцінити, наскільки якісно змінились медичні заклади Мелітополя — ми бачимо оновлену матеріально-технічну базу, реконструйовані будівлі. Цього року ми відкрили два оновлених медичних заклади (інфекційну лікарню та пологовий будинок), але, тим не менш, нарікання на якість обслуговування в медичних закладах продовжуються. Саме тому на початку поточного року за дорученням Мелітопольського міського голови Івана Федорова ми почали займатися впровадженням служби сервісу. Пілотний проєкт запроваджується у лікарні інтенсивних методів лікування, де надається ургентна допомога хворим. В подальшому служба сервісу запрацює і в інших медзакладах міста. Наша ціль — впровадити сервіс в комунальних закладах на рівні приватних клінік, - зазначила Христина Євтушенко.
Аби навчити медпрацівників якісно новому сервісу, міська влада залучила експертів. Протягом чотирьох днів 100 медиків пройдуть навчання за авторською методикою. Персонал лікарень навчать, як зустрічати пацієнта, як з ним спілкуватися — розкажуть, яким має бути повний супровід хворого від оформлення у лікарню до виписки.
- На першому етапі до групи сервісу увійшли 10 медичних працівників за власною ініціативою. Ми бачимо, що вони не можуть одночасно займатись своїми прямими професійними обов'язками та сервісом, тому прийняли рішення ввести у штат чотири адміністратори. Протягом дня вони будуть проводити моніторинг у кожному відділенні лікарні інтенсивних методів лікування, збирати скарги та побажання.
- Завдання групи сервісу — налагодити комунікацію між лікарем, пацієнтом та його рідними. Адміністратори мають проінформувати хворого чи його близьких, якщо лікар не має на це часу, та зробити все задля того, щоб пацієнти були оточені піклуванням. Ми враховуємо думку мелітопольців. Наприклад, під час анкетування пацієнтів ми побачили проблемні питання не тільки на рівні надання медичної допомоги, а й на побутовому рівні. Тож, маємо над чим працювати. Зазначу, що ті середні та молодші медичні працівники, які категорично не хочуть поліпшувати сервіс, будуть позбавлені права спілкуватись з пацієнтами, - резюмувала керуюча справами виконкому.