Інформація
 
 
 
 
 
 

Цілодобовий прийом звернень
Цілодобовий прийом звернень:
15-80
+380 (096) 447-22-00
+380 (6192) 44-80-15
Стрічка наших новини на вашому сайтіRSS 2.0 Cтрічка новин

Мелітопольська міська рада
Адреса:

72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5

Телефон: +38 (0619) 44-01-62
Факс: +38 (06192) 42-00-66
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script

Виконавчий комітет
Мелітопольської міської ради
Адреса: 72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5
Телефон: +38 (0619) 42-13-58
Факс: +38 (06192) 6-34-70
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script
Мінько Сергій Анатолійович
Внутрішня оцінка якості надання соціальних послуг


          Критерій адресність та індивідуальний підхід:

Відділенням денного перебування в повному обсязі (100%) проведення визначення індивідуальних потреб.

Індивідуальні плани складено за відповідною формою у двох екземплярах й узгоджено з отримувачем послуги. Усі індивідуальні плани відповідають визначеним потребам отримувача соціальної послуги.

Забезпечено перегляд індивідуальних планів надання соціальної послуги соціальна адаптація відповідно до вимог Державного стандарту соціальна адаптація, а саме: через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги соціальна адаптація та повторно через півроку.

 

          Критерій результатитвність:

Проведено опитування з метою визначення рівня задоволеності соціальною послугою соціальна адаптація. В ході опитування виявлено, що отримувачі соціальної послуги соціальна адаптація задоволені наданням цієї послуги.

Проведено опитування отримувачів соціальної послуги щодо покращення емоційного стану отримувачів соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга соціальної адаптації не надавалась. В результаті опитування усі отримувачі соціальної послуги відмітили позитивні зміні в емоційному та психологічному стані.

 

          Критерій своєчасність:

У відділенні денного перебування відповідно до термінів виконується: прийняття рішення щодо надання соціальної послуги соціальна адаптація, визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги соціальна адаптація у встановлений строк.

Договори  щодо надання соціальної послуги соціальна адаптація 65% підписані у двосторонньму порядку.

 

           Критерій доступність та відкритість:

Територіальний центр розташований у приватному секторі, зупинка громадського транспорту знаходиться на відстані 100 метрів, на території є місце для паркування транспортних засобів. Будівля обладнана пандусом, що забезпечує безперешкодний доступ отримувачів соціальної послуги до суб'єкта, що надає соціальну послугу.

Місце очікування відвідувачів добре освітлено та має місця для сидіння 10-12 осіб,  біля якого на інформаційному стенді територіального центру розміщено інформацію для отримувачів соціальної послуги про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги.

Періодично робота відділення денного перебування територіального центру соціального обслуговування Мелітопольської міської ради Запорізької області висвітлюється на сайті Мелітопольської міської ради.

Приміщення територіального центру відповідає санітарним та протипожежним вимогам.

На дверях кабінетів розташовані таблички з написом назви кабінету та посадової особи.

 

          Критерій зручність:

У віддіденні складено та затверджено завідувачем відділенням денного перебування плани роботи з урахуванням побажань отримувачів соціальної послуги. На стенді розміщується інформація щодо графіку занять у гуртках, плану роботи клубів, розпису занять в "Університеті третього віку" тощо.

 

          Критерій повага до отримувача соціальної послуги:

За результатами проведеного опитуванням отримувачів соціальних послуг щодо ставлення до них надавачів послуг отримано схвальні відгуки.

За результатами перевірок роботи надавачів соціальних порслуг відмічено, що скарг щодо зневажливого ставлення до отримувачів послуг та негуманних та дискримінуючих дій не надходило.

На інформаційному стенді територіального центру соціального обслуговування розміщено інформацію про порядок подання і розгляду скарг. Ця інформація також розташована на сайті Мелітопольської міської ради.

У п. 2.3 договору про надання  соціальної послуги соціальна адаптація передбачено, що працівники територіального центру зобов'язуються ввічливо та коректно ставитися до громадян під час здійснення своїх посадових обов'язків, зберігати в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов'язків.

 

          Критерій професійність:

У закладі існує затверджена структура та штатний розпис, який сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації.

У територіальному центрі соціального обслуговування розроблено та затверджено посадові інструктції всіх працівників відділення денного перебування, з якими вони ознайомлені під особистий підпис.

Кожна особова справа працівника відділення денного перебування, який надає соціальну послугу, містить копії документів про освіту (державного зразка).

Надавачі соціальної послуги проходять медичний огляд при влаштуванні на роботу та щорічно. Особисті медичні книжки надавачів соціальної послуги зберігаються в територіальному центрі.

За потребою у відділенні денного перебування проводяться робочі наради у сфері надання соціальних послуг та інших питань.

 

Комісія з оцінки якості соціальних послуг працювала поетапно:

          - проведено збір даних та показників щодо надання соціальних послуг;

          - проведено анкетування та аналіз отриманих даних;

          - здійснено узагальнення результатів;

          - визначено заходи на покращення стану надання соціальних послуг.

Засідання коміссії оформлено протоколом (100%). Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги визначається із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг.

 

Якісні показники якості надання соціальних послуг

Показники якості

Від 80% до 100%

«Добре»

Від 51% до 79%

«Задовільно»

Від 0% до 50%

«Незадовільно»

Адресність та індивідуальний підхід

«Добре»

 

 

Результативність

«Добре»

 

 

Своєчасність

 

«Задовільно»

 

Доступність та відкритість

«Добре»

 

 

Повага гідності отримувача

«Добре»

 

 

Професійність

«Добре»

 

 

 

 Кількісні показники якості надання соціальних послуг

Показники кількісні

Від 0% до 20%

Від 21% до 50%

Від 51% до 100%

Кількість скарг та результати їх розгляду

«Добре»

 

 

Кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги соціальна адаптація

 

 

«Добре»

 

Оцінка якості соціальної послуги в цілому

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з суб’єктом, що надає соціальну послугу

«Добре»

Продовжувати роботу з суб'єктом

 

Незважаючи на узагальнений статус «Добре», відділенням денного перебування планується заходи, спрямовані на вдосконалення процесу обслуговування й підвищення якості соціальної послуги соціальна адаптація за наступними напрямками:

- продовжувати своєчасно, якісно та в повному обсязі надавати соціальну послугу соціальна адаптація;

- підтримувати в актуальному стані інформаційний стенд;

- продовжувати інформаційно-роз’яснювальну роботу серед мешканців міста з питань роботи відділення денного перебування територіального центру соціального обслуговування;

- своєчасно визначати індивідуальні потреби, складати індивідуальний план та заключати договора з отримувачами соціальної послуги соціальна адаптація;;

- продовжувати дотримуватися вимог, показників забезпечення якості, строків, принципів, встановлених у Державному стандарті соціальної адаптації;

- своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги в частині їх перегляду;

- проводити відповідну роботу з надавачами соціальних послуг щодо підвищення  якості соціального обслуговування отримувачів послуг.

 


 

Голова комісії

 

Т.М. Цибух

Члени комісії

 

Чорненька Н.Б.

 

 

Можаровська І.М.

 

 

Бойко Х.В.

 

 

Вакуленко І.В.

 

 

Директор територіального центру                                                                  О.О. Черкасов


След. >
Мелітопольська міська рада © 2005-2017