Інформація
я маю право

Цілодобовий прийом звернень
Цілодобовий прийом звернень:
15-80
+380 (096) 447-22-00
+380 (619) 44-80-15
Стрічка наших новини на вашому сайтіRSS 2.0 Cтрічка новин

Мелітопольська міська рада
Адреса:

72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5

Телефон: +38 (0619) 44-01-62
Факс: +38 (0619) 42-00-66
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script

Виконавчий комітет
Мелітопольської міської ради
Адреса: 72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5
Телефон: +38 (0619) 42-13-58
Факс: +38 (06192) 6-34-70
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script
відбулося засідання виконавчого комітету Мелітопольської міської ради

Сьогодні відбулося засідання виконавчого комітету Мелітопольської міської ради, на якому були висвітлені одинадцять питань серед них: житлові, архітектурні, МБТІ, ЖКГ, фінансові та інші.

В розділі планові питання були висвітлені звіти про підсумки роботи за перше півріччя у виконавчому комітеті Мелітопольської міської ради зі зверненнями громадян, санітарно-адміністративної інспекції, та про роботу комунального підприємства „Мелітопольжитлосервіс”.

На засіданні заслухали провідного спеціаліста відділу по координації роботи структур соц. захисту по зверненнях громадян Сірик О.М. Яка доповіла про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Мелітопольської міської ради у 1 півріччі 2007 року та аналіз статистичних даних кількості звернень громадян, які надійшли на розгляд до структурних підрозділів виконкому та до комунальних підприємств міста.

Відповідно до статистичних даних, у І півріччі 2007 року до виконавчого комітету Мелітопольської міської ради надійшло на розгляд 2287 звернень громадян, що в порівнянні з відповідним періодом минулого року більше на 278 звернень.

Загальна кількість звернень, які розглядалися відповідними службами виконавчого комітету, складається з: колективних - 227 (у І півріччі 2006 року – 302), повторних – 11 (у І півріччі 2006 року – 30), та листів, які надійшли до виконавчого комітету з вищих органів влади – 103 (у І півріччі 2006 року – 138).

Загальна кількість громадян, які підписалися під зверненнями у І півріччі 2007 року, склала 7162, що на 2872 підписи менше ніж у минулому році за відповідний період.

Всі звернення громадян вміщують 2361 питання, при тому найчастіше в листах та на особистих прийомах у керівників виконавчого комітету Мелітопольської міської ради мешканці міста зверталися з наступними питаннями:  ЗАВАНТАЖИТИ

 

 Аналітичні дані показують поступове зменшення у 2007 році кількості колективних звернень та скарг. Продовжує зменшуватися кількість повторних звернень, що говорить про покращення з боку виконавців якості розгляду питань громадян, висвітлених у зверненнях, та надання заявникам повних, зрозумілих роз’яснювальних відповідей. Додержання строків розгляду звернень громадян фахівцями відповідальних служб виконавчого комітету та посилення контролю за станом виконавчої дисципліни надало змогу досягнути зменшення кількості повторних звернень громадян у І півріччі 2007 року. Кількість повторних звернень у І півріччі 2007 року склала 11 (у І півріччі 2006 року – 30).

Також був прийнятий з поправками та зауваженнями міського голови звіт про роботу комунального підприємства „Мелітоппольжитлосервіс”.

Доповів директор КП „ Мелытопольжитлосервіс” Кологойда А.М. :

Комунальне підприємство «Мелитопольжитлосервіс» Мелітопольської міської ради Запорізької області зареєстровано виконавчим комітетом Мелітопольської міської ради 16.10.2001 року.

Підприємству, на підставі договору оренди №336 від 22.09.2006, переданий в оренду центральний ринок для розташування ринку з продажу продовольчих і непродовольчих товарів комплекс будівель та споруд.

Згідно довідки управління статистики в м. Мелітополь, підприємство здійснює такі види діяльності:

- роздрібна торгівля фруктами та овочами, включаючи картоплю;

- роздрібна торгівля м'ясом та м'ясопродуктами;

- здавання в оренду власного нерухомого майна;

- функціонування інфраструктури автомобільного та міського автотранспорту

До структури комунального підприємства „ Мелітопольжитлосервіс” входять:

- Центральний ринок, який діє на підставі договору оренди на комплекс будівель і споруд, а також договору оренди на земельну ділянку площею 16771,98 кв.м..;

- місця паркування автотранспортних засобів;

На підприємстві працює 74 чоловіка, т.ч. 13 - на парковці і 3 інваліди.

Нарахований фонд оплати праці за 9 місяців роботи підприємства склав 499,5 тис. грн. Середня заробітна плата на 1-го працівника становить 750 грн.

Директор та керівники підрозділів на початку поточного року пройшли курс навчання з охорони праці, також необхідне навчання пройшли відповідальні за електрогосподарство підприємства. Всі працівники підприємства пройшли флюорографію та в зимовий період - протигрипозну вакцинацію.

Ринковий збір.

Стягнення ринкового збору здійснюється на підставі Положення про порядок стягнення та перерахування до бюджету ринкового збору, а також ставок ринкового збору, затвердженими рішенням сесії Мелітопольської міської ради від 23.02.2007г. № 8/2.

До місцевого бюджету зараховується 100 відсотків ринкового збору.

Адміністрація щоденно сплачує ринковий збір до бюджету.

Так за 9 місяців роботи нашого підприємства до бюджету надійшло 1084,3 тис. грн.

На 1-е півріччя 2007року. був доведений план у сумі 634,0 тис. грн. Фактично зібрано 714,9 тис. грн. Приріст склав 80,9 тис. грн. або 13 %.

Згідно з рішенням 14 сесії Мелітопольської міської ради V скликання від 23.02.2007р. №8/1 «Про затвердження правил паркування транспортних засобів у м. Мелітополі», рішенням 10 сесії від 08.11.2006р. №12 «Про призначення адміністратора збору за паркування автомобілів», рішенням виконавчого комітету Мелітопольської міської ради від 09.11.06р. № 234 «Про затвердження переліку місць паркування в м. Мелітополі» підприємству передано право здійснювати збір за паркування автотранспорту. Збір становить 1 грн.

Частина збору - 0,50 грн. перераховується до бюджету, а друга частина 2 збору - тариф по обслуговуванню та утриманню місць паркування автотранспорту для населення залишається на підприємстві для покриття витрат (зарплата контролерів, нарахування на зарплату, придбання та амортизація касових апаратів, утримання, касове обслуговування , витрати по сміттю та ін.).

Рішенням сесії Мелітопольської міської ради від 27.04.07р. № 12 затверджена вартість та форма абонементного талону на право паркування автотранспорту: місячного-50 грн., квартального - 130 грн., річного -500 грн.

До бюджету з листопада до липня надійшло - 53,5 тис. грн. За 9 місяців роботи підприємство отримало -1492,9 тис. грн., виплачено ПДВ - 259,4 тис. грн.

Сума від доходів підприємства направлена на сплату податків, відрахувань і обов’язкових платежів за електроенергію, воду, газ, оренду основних засобів і оренду землі, виплату заробітною плати, оплату по договорах за вивіз сміття, КП «Профдезінфекція», ремонт касових апаратів, відділ стандартизації, банк, страхування майна і ін..

Утримання ринку вимагає великих витрат. Так впродовж 9-ти місяців роботи підприємством з метою виконання безпечних умов праці і експлуатації існуючих комунікацій виконано наступні заходи:

- проведено перестановку і електропідключення холодильних вітрин у молочному павільйоні;

- проведена реконструкція існуючого і змонтоване додаткове зовнішнє освітлення підприємства;

- проведена заміна трьох ввідних повітряних ліній електропередач на кабельні, що знижує вірогідність електротравматизму;

- установлені три розподільчих шафи на лініях електропостачання, що відходять із захисною апаратурою, - проведена заміна ввідного кабелю молочного павільйону;

- змонтована і встановлена силова шафа, що живить споживачів ділянки «лаки-фарби»;

- встановлені три прожектори зовнішнього освітлення.

На поточний ремонт за 9 місяців витрачено 6,0 тис грн. — (білення, фарбування, ремонт віконних блоків зі склінням, тощо).

Ремонт холодильної камери в м'ясному павільйоні обійшовся в 5,8 тис. грн.

Регулярно проводяться санітарні дні з поглибленою обробкою і прибиранням торгівельних місць як в м'ясному і молочному павільйонах, так і на території ринку.

Придбано санітарний одяг для торгуючих на суму 1000 грн.

Не зважаючи на великі витрати, підприємство має прибуток і вкладає його в створення умов для нормальної роботи всіх категорій працівників і торгуючих, а також для поліпшення стану матеріально-технічною бази підприємства і в її розвиток і в збільшення вартості основних фондів.

Балансовий прибуток підприємства склав 189 тис. грн. Він був витрачений 3 на розвиток матеріально-технічної бази ринку, оснащення необхідним устаткуванням і інвентарем, поточний і капітальні ремонти.

Багато приміщень вимагають капітального ремонту. І ми почали цим займатися. На сьогоднішній день виконаний капітальний ремонт одного адміністративного корпусу. Витрати склали 88,6 тис. грн. Придбані офісні меблі, комп’ютерна техніка на суму 33,6 тис. грн., програма 1С, яка освоєна працівниками бухгалтерії, підключений Інтернет, що дає можливість, економлячи робочий час, відправляти звіти по електронній пошті.

Придбані нові касові апарати для контролерів ринку і для парковки на суму 17,7 тис. грн.

Виконаний капітальний ремонт пральні, де здійснюється прання спецодягуі і його газифікація.

Закінчується капітальний ремонт громадського опалювального туалету із заміною каналізації, водопроводу і підключенням у міські мережі, замінена електропроводка приміщення, встановлений газовий котел, проведено облицьовування стін, встановлені металопластикові вікна і двері, встановлюється нова сантехніка.

Ці финансово-господарські показники свідчать про успішну роботу нашого підприємства на сьогоднішній день. Але у нас великі плани розвитку ринку на перспективу.

Центральний ринок - це найбільше підприємство сфери торгівлі в місті і його відвідує велика кількість людей щоденно. Деяким приміщенням на ринку більше 100 років. І нам необхідні великі капіталовкладення для його реконструкції. Але поступово крок за кроком ми будемо прикладати максимум зусиль для того, щоб наш ринок став ще кращим, чистішим і зручнішим, як для торгуючих так і для покупців.

На підставі викладеного вище, можна зробити висновок, що комунальне підприємство „ Мелітопольжитлосервіс”:

- має всі необхідні юридичні документи для повноцінної роботи;

- не має заборгованості ні по яких видах платежів; - підприємство працює стабільно і рентабельно;

- постійно покращує свою матеріально-технічну базу.

 

Про роботу санітарно-адміністративної інспекції за 6 місяців 2007року доповів начальник САІ Крючков Б.О.

З метою поліпшення санітарного стану, благоустрою, забезпечення чистоти та порядку у місті та на підставі рішення виконавчого комітету Мелітопольської міської ради від 29.08.2002 №91/1 “Про закріплення територій та забезпечення санітарного стану, благоустрою і зимового утримання територій підприємств, учбових закладів, організацій незалежно від форм власності”, рішення Мелітопольської міської ради від 29.10.2004 №6 “Про затвердження правил благоустрою територій, дотримання чистоти м. Мелітополя” та згідно з п.7 ст.30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, керуючись ст.152 та ст. 105 Кодексу України про адміністративні правопорушення, згідно з Указом Президента України від 06.08.1998 №855 День довкілля у поточному році припадав на 21 квітня, у зв’язку з чим розпорядженням міського голови від 20.03.2007 №172-р “Про організацію проведення Дня довкілля у м. Мелітополі” було оголошено місячник санітарного благоустрою, присвячений Дню довкілля, з 21 березня по 21 квітня 2007 року, призначений день загальноміської Толоки на 30-31 березня 2007 року.

У рамках місячника здійснені заходи, спрямовані на приведення закріплених територій у відповідний санітарний стан, озеленення, благоустрій міста, очищення водних джерел, збереження біологічного різноманіття.

До Дня довкілля брали участь і виконано:

- кількість людей – 18200 осіб; - кількість підприємств – 121 од.; - кількість учбових закладів – 53 од.; - посадка дерев – 1025 шт.; - посадка кущів – 375 шт.; - приведено в належний стан парків – 32,3 га; - приведено в належний стан скверів – 9,1 г ; - приведено в належний стан газонів – 156,4 га; - ліквідовано звалищ – 3 од.; - зібрано наносного ґрунту - 260 т; - організовано студентських десантів на прибирання зелених зон міста – 11; - витрачено коштів – 234000 грн.

Після травневого буревію було виділено 140 дерев, проведена омолодження - 203 дерев, обрізування - 213 дерев.

Знесена при будівництві незалежно від форм власності: дерев – 176 шт., кущів – 44 шт.

У весняний період 2007 року висаджено: дерев 190 шт., кущів 400шт., квітів у скверах міста 19 374 шт.

У червні 2007р. почала свою роботу комісійна перевірка “Дорожнього сервісу” магістральних вулиць м. Мелітополь. За час перевірок порушникам надано 41 офіційне попередження “Про порушення правил благоустрою” та не дотримання санітарного стану на прилеглих та закріплених територіях. На порушників складено 3 протоколи, які передано на розгляд адміністративної комісії виконавчого комітету Мелітопольської міської ради.

У своїй роботі ми керуємося Положенням про санітарно-адміністративну інспекцію. Наше основне завдання - проводити профілактичну роботу з підприємствами й організаціями, громадянами по попередженню порушень «Правил санітарного стану, чистоти й благоустрою території міста», стежити за всіма видами розкопувань і строками відбудовних робіт і інші питання.

За 6 місяців 2007 року увага приділялась збиранню побутового сміття й забезпеченню чистоти в нутрі квартальних територій і приватного сектору.

З метою наведення порядку проведені такі роботи: - складено адміністративних протоколів - 15 ; - видано офіційних попереджень - 269; - розглянуто усних скарг - 360 ; - проведено рейдів - 99; - розглянуто письмових скарг - 243 ; - ліквідовано несанкціонованих смітників – 21 шт. (1548 м2) ; - відправлено телефонограм - 167; - видано ордерів на виробництво земельних робіт - 404; - проведено перевірок виконання земельних робіт – 100%.

За 6 місяців поточного року розглянуто 131 заява на обстеження дерев і чагарників, прийняті відповідні рішення.

У першому півріччі 2007р.було виконано аварійних робіт по ремонту підземних комунікацій: - теплотраси – 13; - каналізації – 12; - водопроводу – 11; - високовольтних кабелів - 17 ; - телефонної каналізації - 6 .

У місті останній час почастішали випадки розриття вулиць для виконання планових і аварійних робіт. Термін земляних робіт затягується, значна частина їх виконується з низкою якістю. Все це ускладнює роботі міського транспорту, сприяє виникненню дорожньо-транспортних пригод, погіршує благоустрій міста. Контроль САІ – постійно протягом 2007 року.

Прибирання центральних вулиць, обслуговування прибардюрних зелених зон, вивіз сміття заслуговує великої уваги з боку КП «Чистота», КП «Чистота-2» і КАТП-082803. Переглядається і збільшується кількість вулиць по прибиранню доріг і тротуарів. Прибирання необхідно робити хоча б 1-2 рази на місяць.

Ведеться робота узаконення додаткової плати за вивіз будівельного сміття із дворових територій з мешканців, що роблять ремонт або реконструкцію своїх квартир.

З метою поліпшення санітарного стану міста ведеться роз'яснювальна робота з головами вуличних комітетів, квартальними, приватними особами, представниками підприємств усіх форм власності щодо скарг. Виконуються накази уповноважених виконкому. Постійно ведеться робота по виявленню незаконних звалищ та контроль за їх ліквідацією.

В останній час депутати міської ради активують роботу по благоустрою міста. Розглянуто 5 депутатських запитів і прийняті міри по вирішенню питань.

< Пред.   След. >

                                                   Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.

Мелітопольська міська рада © 2005-2020