Advertisement
Інформація
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Цілодобовий прийом звернень
Цілодобовий прийом звернень:
15-80
+380 (096) 447-22-00
+380 (6192) 44-80-15
Стрічка наших новини на вашому сайтіRSS 2.0 Cтрічка новин

Мелітопольська міська рада
Адреса:

72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5

Телефон: +38 (0619) 44-01-62
Факс: +38 (06192) 42-00-66
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script

Виконавчий комітет
Мелітопольської міської ради
Адреса: 72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5
Телефон: +38 (0619) 42-13-58
Факс: +38 (06192) 6-34-70
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script
Мінько Сергій Анатолійович
Хід виконання Комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва
 

 Аналітична довідка про хід виконання Комплексної програми розвитку малого та середнього підприємництва в Запорізькій області на 2017-2018 роки в м. Мелітополі за станом на 01 січня 2018 року.

Протягом ІV кварталу поточного року структурними підрозділами виконавчого комітету Мелітопольської міської ради, установами та організаціями – учасниками Комплексної програми забезпечено виконання заходів Комплексної програми згідно з пріоритетними завданнями.

За даними відділу реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області, станом на 01.01.2018 у м. Мелітополі зареєстровано всього 10610 суб’єктів підприємницької діяльності, з них юридичних осіб – 2620, фізичних осіб-підприємців – 7990.

За даними Головного управління статистики в Запорізькій області (інформація за результатами 2016 року) в місті Мелітополі на 10 тис. осіб населення доводиться 46 малих підприємств. Всього в місті діють 749 підприємства, у тому числі: 40 - середніх, 709 - малих, з них 591 - мікропідприємство.

На підприємствах міста кількість зайнятих працівників складає 12846 осіб, у тому числі на середніх підприємствах зайнято 8476 осіб, на малих - 4370 осіб, з них на мікропідприємствах - 1635 осіб.

Кількість найманих робітників на підприємствах - 12647, у тому числі на середніх підприємствах - 8473 особи, на малих підприємствах - 4174 особи, з них на мікропідприємствах - 1452 особи.

Обсяг реалізованої продукції (товарів, послуг) склав всього 5749091,3 тис.грн. На середні і малі підприємства припадає 68,7% та 31,3% відповідно від загального обсягу реалізованої продукції по регіону.

Важливу роль відіграє мале підприємництво в наповненні міського бюджету. Так, доля надходжень від суб'єктів малого підприємництва до місцевого бюджету за ІV квартал поточного року склала 37,2% в загальному обсязі надходжень. За 2017 рік цей показник склав 38,4%.

З метою впорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності: організовані та проведені семінари для суб’єктів підприємницької діяльності з питань застосування положень Податкового кодексу України та положень Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування”.

Протягом ІV кварталу Мелітопольським управлінням пенсійного фонду для мешканців міста було проведено 16 семінарів "За крок до пенсії" для осіб передпенсійного віку, на яких були присутніми 365 мелітопольців, 6 семінарів в Міському центрі зайнятості для 357 осіб зі статусом "безробітний".

Фахівцями Мелітопольської об’єднаної державної податкової інспекції  ГУ ДФС у Запорізькій області (далі – Мелітопольська ОДПІ) для суб’єктів господарювання протягом IV кварталу 2017 року у форматі “круглого столу” проведено 1 засідання, в якому взяли участь 11 осіб. Також проведено 4 зустрічі з громадськістю за участю 97 осіб. Протягом звітного періоду відбулося 6 сеансів телефонного зв'язку в режимі «гаряча лінія». Організовано та проведено 2 семінари, з них: 2 практикуми, кількість учасників – 49 осіб.

На виконання вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” впровадження державної регуляторної політики у м. Мелітополі здійснювалось згідно з планами діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2017 рік, які затверджені рішенням 26 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VII скликання від 15.12.2016 №3, рішенням виконавчого комітету Мелітопольської міської ради від 08.12.2016 № 247 та розпорядженням міського голови від 12.12.2016 №812-р. Плани діяльності з підготовки проектів регуляторних оприлюднені на офіційному веб-сайті Мелітопольської міської ради та її виконавчого комітету (http://mlt.gov.ua) у розділі «Регуляторна політика» та в газеті «Новий День».

Плани діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік були затверджені рішенням 35 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VII скликання від 29.11.2017 № 10, рішенням виконавчого комітету Мелітопольської міської ради від 15.12.2017 № 235 та розпорядженням міського голови від 13.12.2017 № 584-р. Затверджені плани діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на вимогу ст.cт. 7 та 13 Закону були оприлюднені на офіційному веб-сайті Мелітопольської міської ради та її виконавчого комітету (http://mlt.gov.ua) у розділі «Регуляторна політика».

У IV кварталі 2017 року був розроблений 1 проект регуляторного акту, а саме: "Про внесення змін до рішення  55 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VI скликання від 24.04.2014 № 4/1 "Про затвердження Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду майна комунальної власності Мелітопольської міської ради Запорізької області та втрату чинності рішення 21 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області IV скликання від 30.03.2012 № 3/1 ". З метою отримання зауважень та пропозицій зазначений проект розміщений на офіційному сайті Мелітопольської міської ради у розділі “Регуляторна політика”.

З метою удосконалення системи надання адміністративних послуг проводиться постійний аналіз та збільшення кількості адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі- Центр). На даний час кількість адміністративних послуг, які надаються через Центр складає 122 послуги. Запроваджено послуги з оформлення та видачі паспорту громадянина України у вигляді ID-картки та паспорту громадянина України для виїзду за кордон.

Продовжується моніторинг якості надання адміністративних послуг за допомогою відгуків суб'єктів звернень. За останній місяць у відсотковому співвідношенні зі 100 відсотків відвідувачів Центру невдоволених немає, але є поодинокі випадки невдоволення, які занесенні до книги скарг.

Для інформування суб'єктів звернення інформація викладається на веб-сайті Центру - www.cnap.mlt.gov.ua. Для зручності субєктів звернення, у тому числі СПД, через сайт Центру є можливість перевірки стану виконання заяв для отримання адміністративних послуг.

До переліку адміністративних послуг включенні послуги у сфері Державної архітектурно-будівельної інспекції, які почнуть надаватися на початку 2018 року.

З метою інвестиційної підтримки підприємництва на інвестиційному порталі http://invest-melitopol.gov.ua створено розділ основного меню «Підприємцям», де розміщено тематичні розділи «Пропозиції інвесторів», «Пропозиції міста», «Інформація», «Контакти посольств».

У розділі «Контакти посольств» розміщено контактні дані посольств 67 країн світу. Інформація щодо іноземних кампаній, які шукають партнерів в Україні, постійно розміщується у розділі “Пошук партнерів” / “Пропозиції інвесторів” українською мовою.

Для залучення місцевих товаровиробників до участі у торгах (тендерах) по закупівлі товарів, робіт (послуг) за державні кошти: протягом ІV кварталу 2017 року бюджетними закладами та установами міста проведено 45 процедур закупівель у тому числі 36 за процедурою “відкриті” торги. У процедурах закупівель взяли участь 45 суб'єктів господарювання, залучено до співпраці та укладено 45 угод.

Загальна сума коштів за укладеними договорами становить 38719,6тис.грн, всього з початку року сума закупівель складає 211651,3 тис. грн.

Місцеві виробники: ПП “Молокозавод - ОЛКОМ” та ТОВ “Мелітопольський хлібокомбінат”, ТОВ “Українська торгова компанія”, ПАТ “Мелітопольський м’ясокомбінат”, ТОВ “Українська промислова-логістична група “ЗИСК” стали переможцями процедур закупівель в управлінні освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області.

Залучення суб’єктів підприємницької діяльності - місцевих товаровиробників до участі в торгах (тендерах) по закупівлі товарів, робіт (послуг) за державні кошти проводиться шляхом розміщення інформації про річні плани закупівель бюджетних закладів та установ м. Мелітополя на офіційному веб - порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі - системі електронних державних закупівель ProZorro.

З метою здійснення ресурсного та інформаційного забезпечення малого підприємництва затверджено перелік вільних об'єктів майна комунальної власності, які можливо передати в оренду. Цей перелік розміщено на офіційному сайті Мелітопольської міської ради (www.mlt.gov.ua).

Протягом ІV кварталу поточного року суб’єктам господарювання передано в оренду 4 об’єкти комунальної власності загальною площею приміщень 259,7 кв.м, у власність - 1 об'єкт комунальної власності площею 326,9 кв.м. У звітному періоді пільги по орендних ставках для суб'єктів господарювання не встановлювалися.

Задля проведення моніторингу ефективності використання приміщень, земельних ділянок та обладнання, наданого підприємцям в оренду, постійно проводиться активна робота по виявленню осіб, які мають поточну заборгованість по орендній платі за землю та приміщення (об'єкти), а також здійснюється контроль за своєчасним продовженням і реєстрацією нових договорів оренди.

Управлінням з розвитку підприємництва, промисловості та захисту прав споживачів виконавчого комітету Мелітопольської міської ради (далі - Управління підприємництва) складено перелік тем семінарів, пріоритетність яких визначає бізнес.

Протягом ІV кварталу проведено 2 семінари: 22.12.2017- семінар “Зміни в законодавстві: бухгалтерський облік, пенсійна реформа, ПДВ, перевірки; 23.12.2017- семінар “Участь в торгах “Prozorro”.

Мелітопольське об'єднане управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (далі - Управління ПФУ) забезпечило щоденне функціонування двох “гарячих” ліній, одна з яких виділена окремо для висвітлення питань необхідності легалізації трудових відносин, фактів недотримання роботодавцями норм законодавства щодо соціального захисту працівників, у тому числі для осіб, які працюють на спрощеній системі оподаткування, по якій надаються відповіді на запитання та необхідні роз’яснення. Протягом звітного періоду надано роз’яснення 145 підприємцям.

Щомісяця в Управлінні ПФУ проводяться “прямі” телефонні лінії з різних питань діяльності управління. Протягом ІV кварталу 2017 року їх було проведено 25, звернулось 66 громадян.

За звітний період проведено 19 зустрічей в трудових колективах міста, охоплено 550 працівників. Посадові особи Управління ПФУ провели або взяли участь у роботі 9 "круглих столів", за участю 191 особи.

Управлінням ПФУ налагоджено ділові відносини з редакціями всіх місцевих засобів масової інформації, газет, телебачення та радіомовлення, які надають активну інформаційну підтримку впровадженню пенсійної реформи, інформованості громадян міста з різних питань діяльності управління.

Протягом ІV кварталу 2017 року у засобах масової інформації оприлюднено 85 матеріалів, з них 18 – у пресі, 36 – на радіо, 31 – на телебаченні, з цих матеріалів 13 стосувались питань необхідності надбання “легального” страхового стажу, стану наповнення бюджету Пенсійного фонду, змін у Пенсійному законодавстві для платників єдиного соціального внеску.

На веб-сайті Управління ПФУ постійно оновлюється інформація щодо стану фінансування пенсійних виплат в місті, необхідності набуття легального стажу, порядку надання звітності та сплати страхових внесків, новин в законодавстві, в організації роботи управління. Крім того, управління співпрацює з установами, організаціями, місцевими ЗМІ, які мають веб-сайти, де розміщується актуальна для мешканців міста інформація. Протягом звітного періоду на таких електронних ресурсах було розміщено 196 інформаційних повідомлень.

З листопада 2016 року оновлено веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, за допомогою якого кожний працюючий має можливість перевірити інформацію з особистого рахунку в системі персоніфікованого обліку.

З метою забезпечення більшої доступності до отримання послуг у сфері пенсійного забезпечення в Управлінні ПФУ проводиться online-консультування громадян з використанням програми "Skype" та Facebook.

Мелітопольським Управлінням ПФУ налагоджено роботу з молоддю. Протягом звітного періоду проведено один “День відкритих дверей” для 27 студентів та 4 зустрічі з 86 учнями місцевих шкіл.

З метою надання роз’яснень податкового, митного законодавства та єдиного внеску протягом звітного періоду в ЗМІ розміщено 101 матеріал (у друкованих ЗМІ, на радіо, на телебаченні, у мережі Інтернет).

Щодня в Мелітопольській ОДПІ працює Центр обслуговування платників. З метою інформування суб’єктів господарювання в Мелітопольській ОДПІ розміщено 12 інформаційних стендів. Для ознайомлення більш широкого кола громадян зі змінами податкового, митного законодавства та законодавства щодо єдиного соціального внеску проводяться виїзні зустрічі у трудових колективах та з громадськими організаціями. Протягом ІV кварталу поточного року виготовлено 2 види друкованої продукції з питань податкового, митного законодавства та єдиного внеску, з них: 2 види листівок. Загальний наклад - 90 примірників.

З метою підвищення конкурентоспроможності малого та середнього підприємництва в місті Мелітополі, покращення ділового клімату, підтримки місцевих товаровиробників у місті Мелітополі щосуботи проводяться ярмарки з продажу продукції місцевих товаровиробників та сільгосппродукції, в яких беруть участь сільськогосподарські підприємства Мелітопольського, Якимівського, Приазовського, Михайлівського та Веселівського районів, підприємства оптової торгівлі та переробної промисловості міста.

Протягом звітного періоду організовано роботу 39 ярмарків з продажу сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки. Графік проведення ярмарків розміщується на офіційному веб-порталі Мелітопольської міської ради (www.mlt.gov.ua). 7 жовтня організовано участь 16 підприємств міста у щорічному Покровському ярмарку. Продукція мелітопольських товаровиробників користувалась попитом у мешканців м. Запоріжжя.

У місті широко розвинена мережа торгових підприємств, об'єктів ресторанного господарства та сфери послуг. Станом на 01.01.2018 в місті налічується 1483 об'єкти торгівлі (торговельні центри, супермаркети, магазини, відділи, аптеки, АЗС та АГЗП, кіоски, торговельні павільйони), в тому числі 128 об'єктів оптової торгівлі. Також функціонує: 147 підприємств ресторанного господарства (ресторани, кафе, бари, кафетерії, кулінарії, їдальні, шкільні їдальні та їдальні у ВУЗах, буфети тощо), 16 змішаних та продовольчих ринків і торговельних майданчиків, з них 2 оптово-роздрібних, 345 об'єктів сфери послуг, в тому числі: близько 70 перукарень, 15 автостоянок, 19 станцій технічного обслуговування, 15 готелів, стоматологічні кабінети, салони краси та масажні центри, лазні та сауни, швейні майстерні, ательє та інші об'єкти).

Крім того, в місті функціонує широко розвинута фірмова мережа підприємств - товаровиробників, в якій продукція реалізується за цінами виробника. З них у різних районах міста: ТОВ “Лідер”- 20 об’єктів, ТОВ КФ “Фантазія”- 5, ТОВ “Агро-Сервіс” - 14, ПАТ “Мелітопольський м’ясокомбінат” - 26, ТОВ “Мелітопольський хлібокомбінат”- 14, ФО-П Костриба (ТМ “Дельфин”) - 4 павільйони і 6 місць з реалізації пастеризованого молока із спеціалізованих ємностей у різних районах міста, ТОВ “Мелітопольська черешня” - 9 місць реалізації фруктів, ПП “Молокозавод - ОЛКОМ” - 2 місця з реалізації пастеризованого молока із спеціалізованих ємностей.

Протягом ІV кварталу 2017 року на базі Мелітопольського міського центру зайнятості були проведені наступні заходи: проведено 5 міні-ярмарок вакансій,в яких взяли участь 82 особи та було запрошено представників підприємств ТОВ «Лайм-фінанс», ТОВ «АТБ-Маркет», ТОВ «Нельсон Україна”, Державна прикордонна служба “Бердянський прикордонний загін”, в/ч А-3840, які презентували актуальні вакансії на своїх підприємствах та в установах.

На базі Мелітопольського міського центру зайнятості проведено 2 семінари на тему: “Як розпочати свій бізнес”, “Що таке бізне-ідея”, плюси та ризики підприємництва, підготовка бізнес-плану, огляд відеосюжету щодо бізнес-ідея.

З метою сприяння підприємницьким ініціативам безробітних проводиться постійна робота служби зайнятості у частині залучення безробітних до відкриття власної справи. У співпраці з викладачами кращих вищих навчальних закладів Украіїни створено та розміщено на онлайн – платформі проекту «Prometheus» цикли масових відкритих онлайн-курсів. Всім охочим надається безкоштовний онлайн - доступ до найкращих навчальних курсів університетського рівня. Одним із циклів курсів є «Підприємництво», що дає змогу дізнатися про те, як створити власний бізнес в Україні.

4 безробітних отримали одноразову допомогу для започаткування підприємництва, загальна сума допомоги складає 129,1 тис. грн. Сфера здійснення діяльності: відкриття центру вивчення англійської мови.

Компенсовано 3 роботодавцям витрати єдиного внеску, загальною сумою 155,0 тис. грн. Створено 6 робочих місць ( з початку року -76).

З метою підтримання конкурентоспроможності на ринку праці особам старше 45 років протягом звітного періоду надано 11 ваучерів.

Рішенням 35 сесії Мелітопольської міської ради VII скликання від 29.11.2017 №3/46 внесено зміни до Комплексної міської програми “Сприяння розвитку підприємництва в місті Мелітополі Запорізької області на 2017-20118 роки” щодо збільшення обсягів фінансування програми з міського бюджету з 277,0 тис.грн до 350 тис.грн (+ 73,0 тис грн), з яких 60,0 тис.грн на фінансування бізнес-інкубатору, створеного на базі ТДАТУ.



След. >
Мелітопольська міська рада © 2005-2017