Інформація
я маю право

Цілодобовий прийом звернень
Цілодобовий прийом звернень:
15-80
+380 (096) 447-22-00
+380 (619) 44-80-15
Стрічка наших новини на вашому сайтіRSS 2.0 Cтрічка новин

Мелітопольська міська рада
Адреса:

72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5

Телефон: +38 (0619) 44-01-62
Факс: +38 (0619) 42-00-66
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script

Виконавчий комітет
Мелітопольської міської ради
Адреса: 72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5
Телефон: +38 (0619) 42-13-58
Факс: +38 (06192) 6-34-70
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script
Перші здобутки Уряду: факти і цифри
Image

Розвиток доріг - один з пріоритетів діяльності Уряду

Уряд працює над покращенням стану доріг. Зокрема, планується повністю завершити будівництво 372 під'їздів з твердим покриттям до сіл загальною протяжністю 1,1 тис. км. та відремонтувати 5,7 тис. км. доріг у сільській місцевості.

Уряд не допустив зернової кризи

Уряд розпочав свою роботу у відповідальний період – період збирання врожаю та масових закупівель зерна. Для забезпечення власним хлібом потреб держави було вжито заходів для регулювання питань експорту зерна. Це – питання продовольчої безпеки. Ми маємо досвід 2004 року, коли урожай 2003 року був вивезений з України, і доводилось навесні купувати зерно в інших країнах.

Тому дії Уряду щодо стримування процесу вивезення зерна урожаю поточного року є цілком виправданими.

До того ж, формування державних продовольчих запасів для стабілізації ситуації на внутрішньому ринку ще не завершено.

Уряд узяв під контроль стан справ у виробничій сфері

За підсумками роботи промисловості за січень-липень цього року було виявлено різке зниження темпів виробництва низкою галузей.

Уряд узяв під контроль стан справ у виробничій сфері. Підсумки восьми місяців розглядалися на засіданні Кабінету Міністрів. За результатами дев'яти місяців темпи приросту промислового виробництва перевищують показники минулого року (5,5 % проти 3,1 % за аналогічний період 2005 року). Це підтверджують й обсяги вантажоперевезень (на 5,2% більше, ніж торік).

Нормалізовано відносини з Російською Федерацією

3 метою підтримки і просування інтересів вітчизняного виробництва в рамках досягнутих двосторонніх домовленостей в ході роботи Комітету з питань економічного співробітництва Російсько-української міждержавної комісії:

- забезпечено умови щодо розблокування експорту м'ясо-молочної продукції українських товаровиробників до Росії (за умов дотримання ними вимог до якості продукції);

- визначені перспективи співробітництва у цукровій галузі та розвитку ринків цукру обох країн;

- визначені напрями співробітництва у авіаційній, космічній, інших галузях економіки.

Крім того, вирішено питання щодо експорту надлишкової електроенергії до Росії — це вкрай важливо для забезпечення сталої роботи вітчизняної електроенергетики.

Вдосконалюється цінова та тарифна політика

Важливим напрямом роботи Уряду є вдосконалення цінової та тарифної політики.

Визначена методологія формування диференційованих цін на природний газ за категоріями споживачів (залежно від технічних умов його використання), що певною мірою враховує рівень добробуту населення за соціальними групами.

Урядом, на основі аналізу ступеню впливу зниження цін на нафтопродукти, підготовлено рекомендації для ряду галузей та органів місцевого самоврядування щодо формування цін (тарифів) на продукцію, товари та послуги з урахуванням зниження витрат на паливно-мастильні матеріали.

Шахтарям погашені борги з виплати зарплат

Завдяки збалансованій роботі підприємств паливно-енергетичного комплексу вдалося погасити заборгованість з виплати заробітної плати шахтарів.

Крім того, в цілому підвищено рівень розрахунків за спожиті енергоносії. Поточне споживання оплачується на рівні майже 100 відсотків, завершується робота з реструктуризації та максимально можливого погашення боргів минулих років.

Знизились ціни на нафтопродукти

Уряду вдалось врегулювати питання щодо введення мораторію на підвищення цін на світлі нафтопродукти. Це було необхідно, оскільки пік сплеску цін на бензини та дизпаливо припав на період масового збирання врожаю. На той час виникла загроза значних втрат зерна, цукрових буряків, іншої сільськогосподарської продукції.

Меморандум, підписаний між Урядом і провідними нафтотрейдерами та власниками НПЗ виконується обома Сторонами.

Ціни на нафтопродукти знизились. Для сільського господарства, транспорту, інших галузей, витрати на виробництво яких містять суттєву частку витрат пального, а також для населення, що використовує паливно-мастильні матеріали для потреб власних автомобілів, таке зниження цін є відчутним.

Досягнуто домовленостей стосовно прийнятної ціни на імпортований газ

Завдяки наполегливим діям Уряду, успішно завершено переговори з російською стороною щодо гарантованого постачання в Україну природного газу до 2009 року.

Досягнуто домовленостей стосовно ціни імпортованого газу до кінця поточного року по 95 доларів США за тисячу кубометрів та на 2007 рік для на рівні 130 доларів за 1000 кубічних метрів, яка є однією з найнижчих серед країн Східної Європи та СНД.

Забезпечено готовність до зими

Урядом в короткий термін забезпечено готовність підприємств паливно-енергетичного комплексу, галузей промисловості, транспортно-дорожнього комплексу до роботи в умовах осінньо-зимового максимуму навантажень.

Оскільки був втрачений час у травні-липні цього року, протягом серпня-жовтня у прискореному режимі здійснювались ремонтні роботи, створювалися необхідні запаси палива та інших ресурсів. Сьогодні роботу галузей вже збалансовано.

100 днів роботи Уряду: перші результати та першочергові завдання

У серпні 2006 року в Україні вперше за роки незалежності створено коаліційний Уряд, який разом з парламентською коаліцією взяв на себе відповідальність за розвиток країни.

З перших днів роботи нинішній склад Кабінету Міністрів зосередив зусилля на двох ключових напрямах:

– визначенні та практичній реалізації невідкладних заходів щодо подолання кризових явищ в економіці та соціальній сфері. Урядом були розроблені невідкладні заходи, спрямовані на підвищення рівня енергетичної та продовольчої безпеки держави, подолання бюджетної розбалансованості, усунення розриву між темпами зростання імпорту та експорту і зменшення завдяки цьому від’ємного сальдо зовнішньоторговельного балансу, завершення роботи з підготовки до вступу в СОТ.

– розробці програмних основ діяльності Кабінету Міністрів на період його повноважень, тобто до 2011 року.

На короткостроковий період було розроблено та подано на розгляд до Верховної Ради проект Державної програми економічного і соціального розвитку України на 2007 рік. Вперше проект Державної програми у першому читанні було ухвалено парламентом до розгляду Державного бюджету.

Ухвалено Концепцію вдосконалення системи прогнозних і програмних документів з питань соціально-економічного розвитку України. Цей документ покликаний створити оптимальну систему стратегічного планування, наближену до міжнародних стандартів з розробки прогнозних та програмних документів.

Розроблено Стратегію економічного та соціального розвитку України на 2007-2011 рр., що найближчим часом буде винесена на публічне обговорення, пройде наукові та громадські слухання.

Ці програмні документи націлюють Уряд і країну на здійснення широкомасштабного прориву у сфері національної конкурентоспроможності, в темпах приросту економіки, в утворенні потужного середнього класу як соціальної основи майбутнього постіндустріального суспільства, утвердженні засад правової демократичної держави.

У стислі строки Уряд розробив проект Державного бюджету на 2007 рік, який відповідає завданням стимулювання економічного розвитку. Головний фінансовий документ країни на 2007 рік, на противагу двом попереднім, стане найбільш соціально-відповідальним. Він передбачає збереження і збільшення соціальних виплат. Разом з тим, прийняття бюджету посилить інвестиційну та інноваційну складову державної політики, створить умови для реконструкції і відновлення економіки.

Уряд розробив та направив на розгляд Верховної Ради законопроект “Про Кабінет Міністрів України”.

Відновлено контроль над економічними процесами

За перші 100 днів роботи коаліційному Уряду вдалося відновити керованість і контроль над економічними процесами, і це принесло перші позитивні результати.

Так, у січні-вересні 2006 р. реальний ВВП порівняно з аналогічним періодом 2005 року зріс на 6,2%. При цьому, протягом останніх місяців відбувається прискорення його динаміки, зокрема у серпні на 7,1%, у вересні – на 8,9%.

Споживчий попит на внутрішні товари збільшився на 25%, інвестиції в основний капітал зросли на 12,2%.

Внаслідок виваженої політики Уряду практично в усіх галузях промисловості за період з серпня поточного року було забезпечено стійку позитивну динаміку зростання виробництва (за січень-вересень приріст склав 5,5%).

Промислове виробництво у машинобудуванні зросло майже на 12%, металургії та обробці металу - на 8,6%, харчовій промисловості та переробці сільськогосподарської продукції - на 7,1%.

Відбулися позитивні зрушення, що відображають нові пріоритети в енергетиці. Поступово нарощується видобуток власних енергоносіїв, зокрема: вугілля – на 1,8%, нафти разом з газовим конденсатом — на 6,3 %, природного газу — на 1%.

У серпні-жовтні по відношенню до відповідного періоду минулого року на 7-8 % зросли обсяги будівельних робіт.

Спостерігається позитивна динаміка кредитних вкладень з відновленням тенденції до зниження їх вартості, що сприяє розширенню обсягів кредитування. Обсяг кредитів банків в економіку України у січні-вересні збільшився на 46,3%, що є найбільшим приростом для аналогічного періоду починаючи з 1996 року.

Уряд затвердив макроекономічні показники розвитку країни на наступний рік. Заплановано зростання валового внутрішнього продукту на 6,5% й інфляцію не більше 7,5%, обмінний курс на рівні 5,1 гривні за долар США. Передбачено повернення до позитивного сальдо зовнішньоторговельного балансу: від сьогоднішнього мінус мільярду доларів до плюс 163 мільйонів доларів наступного року.

Особливу увагу Уряд приділив питанням енергетичної безпеки

Шляхом інтенсивних переговорів із російськими колегами вдалося забезпечити незмінність умов і обсягів поставок природного газу в Україну на друге півріччя 2006 року.

До 2010 р. гарантовані поставки 55 млрд. кубометрів природного газу за найнижчою в Європі ціною у 130$.

Це дасть можливість врятувати від банкрутства вітчизняні підприємства, забезпечити стабільність на ринку, в теплі пережити зиму. Завдяки цьому країна отримала останній шанс для негайного запровадження енергозберігаючих технологій, запровадження системного заощадження тепла і палива, як це робить увесь цивілізований світ.

Уряд відновив діалог між національним бізнесом та владою і це вже почало приносити перші результати. У серпні підписано Меморандум про партнерство між Кабінетом Міністрів та підприємствами, які працюють на ринку нафти і нафтопродуктів. Це дало змогу забезпечити стабільність на ринку, знизити ціни на пальне у важливий період осінньо-польових робіт та посівної, дасть можливість в найближчий час знизити ціни на харчові продукти та тарифи на послуги.

Вирішення проблем у паливно-енергетичному комплексі дало змогу попередити кризу житлово-комунального господарства.

Не зважаючи на стислі терміни та накопичені за попередній період проблеми, вчасно завершено підготовку до опалювального сезону.

Значну увагу Уряд приділяв питанням зміцнення продовольчої безпеки країни. Завдяки невідкладним діям Уряду в певній мірі вдалось стабілізувати ситуацію на ринку зерна, враховуючи інтереси товаровиробників. Уряд і надалі намагатиметься прогнозувати і попереджати всі можливі негативні наслідки для України, у зв’язку із світовою кон’юнктурою.

Уряд вживає заходів щодо відновлення діяльності спеціальних економічних зон. Повна ліквідація у 2005 році пільг для суб’єктів підприємництва, які працюють у цих зонах, ТПР та технопарках, призвела до різкого погіршення інвестиційного іміджу України на міжнародній арені.

При цьому запропонований Урядом порядок оподаткування суб’єктів СЕЗ і ТПР, на відміну від попереднього пільгового режиму, не передбачає жодних звільнень від сплати податку на прибуток, ПДВ, плати за землю, внесків до державних цільових фондів. Не передбачено і звільнення від сплати ввізного мита з імпортної сировини.

Упродовж серпня-жовтня Уряд працював над прискоренням реформування житлово-комунального господарства. Зокрема, Урядом зменшено граничні ціни на газ для населення, який не використовується для опалення, з 414 до 339 гривень за 1000 кубометрів. За три останніх місяці поточного року дебіторська заборгованість зменшилась на 145 млн. грн. (на 2%), кредиторська – на 302 млн. грн. (на 4%).

У сфері житлово-комунального господарства розробляються проекти Порядку надання послуг з управління багатоквартирними будинками та Типовий договір, Порядок коригування тарифів на теплову енергію у разі впровадження заходів з енергозбереження, Положення про особливості передачі в управління, оренду, концесію об’єктів водо-, теплопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності, Державна програма розвитку міського електричного транспорту на 2006-2015 роки, Державна програма “Питна вода Криму” на 2006-2020 роки.

Один з основних пріоритетів роботи Уряду – розвиток доріг. Задля покращення стану сільських доріг планується повністю завершити будівництво 372 під’їздів з твердим покриттям до сіл загальною протяжністю 1,1 тис. км та відремонтувати 5,7 тис. км доріг у сільській місцевості. На сільські дороги за п’ять років буде спрямовано 7,4 млрд. грн., у тому числі 1,1 млрд. грн. наступного року, що втричі більше, ніж у 2006 році.

Утверджуючи Україну як транзитну державу, Уряд сприятиме розвитку міжнародних та національних транспортних коридорів за напрямками: Київ-Львів, Київ-Москва, Дніпропетровськ-Решетилівка, Київ-Харків. Вже у наступному році розпочнуться роботи з реконструкції дороги, що з’єднає схід і захід України (Львів-Вінниця-Умань-Кіровоград-Дніпропетровськ-Донецьк-Луганськ). На магістральні дороги у 2007 році буде залучено кредитів на суму до 1 млрд. євро.

Окрім того, 1,2 млрд. грн. Уряд спрямує на ремонт вулиць і доріг в населених пунктах протяжністю 800 км, що суміщаються з дорогами загального користування.

Наведено порядок у бюджетно-фінансовій сфері

Уряд розробив і запровадив заходи з суттєвого скорочення необґрунтованих адміністративних витрат і непродуктивного розпорошення коштів. Водночас було покращено адміністрування податків і зборів. Практично подолано загрозу кризи Державного бюджету 2006 року.

Протягом 100 днів роботи Уряду вдалося покращити ситуацію із надходженнями до державної казни. За 10 місяців 2006 року план доходів до загального фонду Державного бюджету було виконано на 102,2%, в той час як за підсумками 7 місяців недовиконання становило 1,2%.

У серпні-вересні 2006 року, на відміну від попередніх місяців поточного року, загальний фонд державного бюджету було виконано із профіцитом у сумі 1,7 млрд. грн. Загалом дефіцит державного бюджету в ІІІ кварталі скоротився з 3 млрд. 099 млн. грн. до 1 млрд. 386 млн. гривень.

На відміну від перших семи місяців поточного року, коли фінансування дефіциту бюджету здійснювалося за рахунок залишків коштів на рахунках Казначейства (залишки зменшились з 12,6 млрд. грн. на початок року до 3 млрд. 348,2 млн. грн. станом на 1 серпня) новий Уряд накопичив додатково на рахунках державного бюджету 0,8 млрд. гривень.

Видатки державного бюджету за 9 місяців виконані на рівні 65,9% річного плану, тоді як у відповідному періоді минулого року видатки трьох кварталів становили 63,4% річного фактичного показника.

Оцінюючи позитивні здобутки Уряду, покращення макроекономічної ситуації та стану виконання бюджету, агентство Fitch покращило прогноз для України по рейтингах дефолту емітента в іноземній та національній валютах зі „Стабільного” до „Позитивного”.

У серпні-вересні розпочато фінансування програм соціального та інвестиційного характеру, на які за 7 місяців не було виділено жодної копійки. Зокрема, направлено на:

- проведення протизсувних заходів на території Києво-Печерської Лаври – 23,6% річних призначень;

- централізовані заходи з трансплантації органів та тканин – 33,8% річних призначень;

- на облаштування спортивних та футбольних майданчиків – 55,1% річних призначень.

У серпні поточного року завершено фінансування річних виплат, передбачених на 2006 рік на реалізацію положень Закону України “Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених статтею 57 Закону України “Про освіту” педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів.

У серпні - жовтні:

- зросли видатки на підтримку місцевих бюджетів. Обсяг трансфертів місцевим бюджетам за 9 місяців поточного року зріс у 1,7 рази порівняно із відповідним періодом минулого року;

- зросли видатки на підтримку сільського господарства – у 1,6 рази порівняно із відповідним періодом минулого року;

- збільшилися обсяги надання кредитів із загального фонду (у січні-липні план виконано на 32%, у січні-вересні на 52,5%), що дозволило надати більше кредитів молодим сім'ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла, тощо.

- спрямовано на заходи щодо поступової компенсації громадянам втрат від знецінення грошових заощаджень 36,1% річних призначень (за 7 місяців 0%);

- знайдені додаткові кошти - 438,7 млн. грн. - для недопущення у жовтні-листопаді зриву виплати пенсій військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу за рахунок тимчасового залучення інших бюджетних ресурсів;

- забезпечено стовідсоткове фінансування - 338 млн. 480,1 тис. грн. - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво газопроводів-відводів та газифікацію населених пунктів, у першу чергу сільських. За січень-жовтень 2005 року аналогічна субвенція була профінансована на 26,2%;

- у серпні-жовтні перераховано субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам для погашення заборгованості минулих років з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з водопостачання та водовідведення, затверджених для населення у сумі 1 млрд. 453 млн. 521,2 тис. грн. Це дасть можливість погасити заборгованість підприємств житлово-комунального господарства за спожитий природний газ у сумі 776 млн. 710,21 тис. грн., за спожиту електричну енергію у сумі 456 млн. 128,19 тис. грн. та податкову заборгованість до державного бюджету у сумі 48 млн. 168,36 тис. гривень.

Проведено перерозподіл видатків держбюджету та виділено Аграрному фонду 230 млн. гривень на закупівлю продовольчого зерна у зв’язку з недобором врожаю 2006 року та з метою гарантування продовольчої безпеки населення. Сьогодні Аграрним фондом вже закуплено 101,9 тис. тонн продовольчого зерна на загальну суму 79,3 млн. гривень та законтрактовано зерна в обсязі 264,8 тис. тонн на загальну суму 138,5 млн. грн.

- доопрацьовується проект Концепції реформування податкової системи України з метою проведення цілісної та системної реформи у податковій сфері на період до 2015 року, виходячи зі стратегічної цілі – побудови конкурентноспроможної соціально-орієнтованої ринкової економіки та інтеграції у європейське співтовариство.

- підготовлено проект закону України „Про внесення змін до деяких Законів України з питань оподаткування”. Він дасть змогу своєчасно виявляти безпідставно заявлені суми до відшкодування та мінімізувати податкові зобов’язання. Зокрема, проект закону передбачає запровадження електронної звітності з податку на додану вартість.

Уряд розробив проект Державного бюджету на 2007 рік, який прийнято Верховною Радою у першому читанні. У ньому забезпечується реалізація політики Уряду, яка спрямована на першочергове виконання соціальних зобов’язань держави при одночасній пріоритетності спрямування державних коштів за напрямами, що забезпечуватимуть інноваційно-інвестиційний розвиток економіки країни.

У проекті Державного бюджету на 2007 рік закладено зменшення фіскального тиску на реальний сектор економіки до 30,2% ВВП (У 2004 р. цей показник становив 26,5% ВВП, у 2005 р. зріс до 31,6%). Це дасть змогу відновити темпи економічного зростання, сприятиме поверненню інвестиційної привабливості країни, дасть можливість підприємствам реального сектору економіки спрямувати звільнені кошти в інвестиції для оновлення та підвищення конкурентоспроможності виробництва.

Зокрема, Уряд планує знизити норматив відрахувань частини прибутку (доходу) державних підприємств з 50 до 15 відсотків. Пропонується також зменшити ставку збору з купівлі-продажу валюти з 1,3% (у 2006 році) до 1%, а це гарантуватиме зменшення фіскального навантаження та спеціального фонду бюджету на суму близько 600 млн. грн.

На кінець 2007 року планується також зменшення відношення державного боргу до ВВП. Якщо 2006 року таке співвідношення очікується на рівні 17,6% ВВП, то наступного року борг зменшиться до 16% ВВП.

Посилено соціальне забезпечення громадян

З перших днів діяльності Урядом здійснювалися послідовні кроки щодо підвищення якості життя населення, насамперед, шляхом зростання доходів населення, підвищення його купівельної спроможності та задоволення життєвих потреб.

Уряд працює над ліквідацією заборгованості з заробітної плати. За даними місцевих органів виконавчої влади станом на 1 жовтня 2006 року заборгованість складала 970,8 млн. гривень. За 100 днів роботи Уряду вона зменшилася на 118,3 млн. грн. або на 10,9 відсотка.

Борги працівникам економічно успішних підприємств станом на 1 жовтня 2006 року становили 441,8 млн. гривень. Протягом серпня-вересня вони зменшилася на 113,1 млн. грн. або на 20,4 відсотка.

Забезпечено збільшення з 1 вересня 2006 р. мінімальної заробітної плати з 310 до 332 гривень, а з 1 жовтня – прожиткового мінімуму на одну особу з 465 до 472 гривень. Це дозволило підвищити заробітну плату освітянам, науковцям, працівникам закладів охорони здоров’я та культури, інші соціальні виплати. Середній розмір пенсії збільшився до 457,48 гривень, що на 12,7% більше у порівнянні з початком року.

Середня заробітна плата на 1 жовтня 2006 р. становила 1087 гривень, що на 27 відсотків більше, ніж у жовтні минулого року і перевищує в 2,2 рази прожитковий мінімум на працездатну особу.

Активно Уряд працював з надходженням внесків до Пенсійного фонду. Це дозволило за серпень-жовтень поточного року домогтися зростання цього показника на 24 % у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Завдяки вжитим заходам забезпечено зменшення заборгованості із сплати внесків до Пенсійного фонду економічно активних підприємств. Так, у третьому кварталі поточного року заборгованість цих платників зменшено на 62,3 млн. гривень. Крім того, за цей же період мобілізовано 282,5 млн. гривень в рахунок погашення недоїмки із страхових внесків, що виникла до 1 січня 2006 року.

Водночас Уряд непокоїть ситуація, яка склалася у сфері пенсійного страхування. Доходна частина бюджету Пенсійного фонду не має можливості виплачувати трудові пенсії в повному обсязі, тому і в минулому, і в цьому році існує таке явище як дефіцит Пенсійного фонду. Для виправлення такої ситуації в проекті Державного бюджету на 2007 рік закладено основу для бездефіцитного бюджету Пенсійного фонду. При цьому враховані в повному обсязі видатки на підвищення розмірів пенсій у зв’язку із зростанням прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (таке підвищення заплановано здійснити тричі протягом 2007 року), а також на збільшення розмірів підвищень до пенсій учасникам війни. Здійснення цих кроків дасть можливість більш активно просуватися в напрямі реалізації пенсійної реформи, запровадженні другого рівня системи пенсійного страхування – накопичувального.

Активізувалась робота з надання соціальних послуг та матеріального забезпечення незайнятому населенню. Зокрема, у вересні, порівняно з липнем, майже на 10 тисяч громадян (на 11,1%) збільшилась чисельність працевлаштованих на вільні та новостворені робочі місця. Кількість працевлаштованих безробітних після закінчення ними професійного навчання зросла з 67,5% у липні до 70,5% у вересні.

Урядовий проект бюджету на 2007 рік зберіг свою соціальну спрямованість. Темпи зростання реальної зарплати у 2007 році (107,9%) перевищать темпи ВВП (106,5%), а отже, частка доходів населення у ВВП буде зростати. При цьому параметри розвитку економіки та доходи населення будуть збалансованими, що не призводе до структурних деформацій, надмірного стимулювання споживчих процесів та не загрожуватиме розвитком інфляції, як це було в 2005 р.

В проекті бюджету на 2007 рік передбачається подальше поетапне підвищення мінімальної заробітної плати до 450 гривень. Вперше за останні роки мінімальна зарплата максимально наблизиться до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який, в свою чергу, також буде підвищений.

Вперше прожитковий мінімум зростатиме швидше, ніж інфляція.

В межах реалізації Закону України „Про дітей війни” наступного року для 1,8 млн. дітей війни, які є інвалідами, встановлюється надбавка до пенсії на загальну суму 430 млн. грн.

Видатки на пільги в оплаті за спожиті житлово-комунальні послуги зростуть у 2007 році на 1,1 млрд. грн. Це стосується - ветеранів війни, військової служби, органів внутрішніх справ, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, педагогічних, медичних та фармацевтичних працівників, які працюють і проживають у сільській місцевості, та інших категорій громадян.

Уряд планує у 2007 році збільшити видатки на погашення втрачених заощаджень вкладниками Ощадбанку СРСР більш, ніж у 4 рази у порівнянні з 2005 роком. На це у проекті Держбюджету передбачено суму у 650 мільйонів гривень.

Загальний обсяг коштів на надання одноразової допомоги при народженні дитини збільшено на 10,4 %. Це забезпечить виплату такої допомоги 453,8 тисячам новонароджених. Тобто жодних обмежень щодо розміру цієї допомоги на 2007 рік у проекті держбюджету немає і не буде.

Освіта та молодіжна політика. Сьогодні, на відміну від попередніх років, в країні немає вчительських вакансій. Водночас, Уряд затвердив додаткові заохочення в розмірі п’яти мінімальних заробітних плат для молодих вчителів-випускників, які уклали не менше як на три роки договір про роботу в школах та професійно-технічних навчальних закладах.

Вперше за роки незалежності школи повністю забезпечені підручниками вітчизняних авторів, які розроблені з дотриманням вимог державних стандартів.

Ліквідовано заборгованість з виплати заробітної плати педагогам

На реалізацію Закону України "Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених статтею 57 Закону України "Про освіту" педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів" у 2007 році буде спрямовано майже 660 млн. гривень.

Цього року розширено доступ молоді до здобуття вищої освіти за кошти державного бюджету. Зокрема, на денну форму навчання до університетів зараховано 57 відсотків абітурієнтів (у 2005 році - 54 відсотки), а до технікумів, коледжів - 62 відсотка (у 2005 році - 58 відсотків).

За сто днів роботи нового Уряду надано фінансову підтримку 52 програмам всеукраїнських молодіжних та дитячих громадських організацій.

З метою подолання соціального сирітства, безпритульності і бездоглядності в Україні за період з серпня по жовтень 2006 року впроваджена і реалізується програма раннього виявлення, обліку і здійснення соціального супроводу неблагополучних сімей.

Зовнішня політика: на захисті національних інтересів

Уряд проводить збалансовану зовнішню політику у відповідності до потреб соціально-економічного розвитку країни.

Відновлено партнерські відносини з Російською Федерацією, що ґрунтуються на порозумінні і взаємоповазі.

Ведуться інтенсивні консультації про спрощення доступу українських товарів на російський ринок. В цьому напрямку Україні вже вдалося домогтися скасування з боку Росії тимчасових обмежень на поставку продовольчих товарів до Російської Федерації.

Досягнуто домовленості про відновлення експорту української електроенергії до Російської Федерації у обсягах від 200 до 800 МВт електроенергії щомісячно. Це дасть змогу завантажити додаткові потужності наших енергогенеруючих підприємств. Уряди двох країн ведуть переговори про поглиблення промислової кооперації, зокрема, у літакобудуванні.

У прагматичну площину переведено переговори України з Європейським Союзом. Формула стосунків з ЄС, запропонована Урядом, - „Європрагматизм – замість євроромантизму”, яка передбачає сконцентруватись на спільному вирішенні реальних економічних завдань. Зокрема, завершити процес вступу до СОТ, інтенсифікувати переговори про створення зони вільної торгівлі з ЄС, налагодити співпрацю в енергетичному секторі, сприяти поглибленню промислової кооперації.

Україна вийшла на фінішну пряму вступу до Світової організації торгівлі. Необхідні закони направлені до парламенту (3 з них ухвалені в цілому, 9 – в першому читанні). Залишається підписати двосторонні протоколи про доступ на ринки товарів та послуг з Киргизією та Тайванем і чекати рішення Робочої групи та Генеральної Ради СОТ. Паралельно Уряд працював над державною програмою захисту тих галузей, які можуть не витримати конкуренції.

Уряд запропонував перевести відносини з НАТО в площину продовження інтенсивного та поглибленого діалогу, не форсуючи при цьому саме питання про негайне приєднання до Альянсу. Водночас, Уряд планує і надалі зміцнювати взаємодію з НАТО, конкретними справами доводити свою роль як важливого чинника європейської та євроатлантичної безпеки, активного учасника миротворчих операцій Альянсу.

Що стосується інших пріоритетів, то безумовним залишається напрямок енергетичної дипломатії, пошук альтернативних джерел енергопостачання. В цьому контексті проводяться активні переговори з Казахстаном, Азербайджаном, Узбекистаном.

Важливе завдання Уряду на зовнішньоекономічному напрямі полягає в сприянні високотехнологічному і наукоємкому експорту з України, опануванню нових ринків збуту нашої продукції. При всій важливості визначених зовнішньоекономічних пріоритетів Уряд прагне вивести на новий рівень співпрацю з Китаєм, Японією, Південною Кореєю, Індією, Пакистаном, країнами Близького та Середнього Сходу, а також Латинської Америки. Саме там знаходяться перспективні ринки для продукції вітчизняного літакобудування, космічної галузі, енергетичного машинобудування, ВПК тощо.

< Пред.   След. >

                                                   Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.

Мелітопольська міська рада © 2005-2019