Advertisement
Інформація
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Цілодобовий прийом звернень
Цілодобовий прийом звернень:
15-80
+380 (096) 447-22-00
+380 (6192) 44-80-15
Стрічка наших новини на вашому сайтіRSS 2.0 Cтрічка новин

Мелітопольська міська рада
Адреса:

72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5

Телефон: +38 (0619) 44-01-62
Факс: +38 (06192) 42-00-66
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script

Виконавчий комітет
Мелітопольської міської ради
Адреса: 72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5
Телефон: +38 (0619) 42-13-58
Факс: +38 (06192) 6-34-70
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script
Мінько Сергій Анатолійович
Мелітополь обирає свій бренд

 12 липня в кабінеті міського голови Сергія Мінька відбулась робоча зустріч з головним радником проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст (ПРОМІС)» Кейді Ворд. Сьогодні пройшов один з останніх етапів роботи, який відбувся в рамках Open Space - обговорення бренду міста Мелітополя.

Презентація логотипів міста 

 
Міський голова Сергій Мінько подякував Кейді Ворд за плідну співпрацю та допомогу.

"Сьогодні ми раді вітати в нашому місті представників проекту ПРОМІС, зокрема головного радника з питань управління проектом Кейді Ворд. Кейді - експерт в області маркетингової стратегії і протягом різних етапів розробки бренду нашого міста і створенні стратегії постійно консультувала наших фахівців, за що ми дуже вдячні. Ми вдячні проекту ПРОМІС за активну допомогу в розробці бренду нашого міста - технічне завдання розробникам, визначення дизайнерської команди. Ми провели ряд зустрічей з обговорення варіантів бренду, де вибрали кілька варіантів для обговорення з громадськістю. Сьогодні відбудеться таке обговорення і творча робота у форматі «OpenSpace». Від щирого серця бажаю учасникам цієї роботи, а їх очікується близько 50-ти осіб, натхнення і продуктивності".

Об 11:00 в ДЮСШ №1 (відділення Шахової школи) відбулося обговорення бренду міста Мелітополя. Розробка бренду та маркетингової стратегії міста Мелітополя відбувається за підтримки проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст (ПРОМІС), який реалізується в Україні за сприяння Федерації канадських муніципалітетів за фінансової підтримки Уряду Канади.

У заході взяли участь учасники робочої групи з розробки маркетингової стратегії міста, депутати міської та обласної рад, працівники ключових підрозділів міськвиконкому, які були залучені до процесу формування маркетингової стратегії та брендингу міста, представники культури, науки, громадських організацій, підприємці.

Відкриваючи зустріч, перший заступник міського голови Ірина Рудакова подякувала Проекту ПРОМІС за активну допомогу у розробці маркетингової стратегії та бренду міста та побажала присутнім наснаги та продуктивності у роботі над брендом, яка виходить на фінішну пряму.

Під керування головного радника Проекту ПРОМІС з питань врядування Кейді Ворд відбулася креативна робота у підгрупах з визначення асоціацій з тверджень Мелітополя: простий, природній, зрозумілий. За допомогою вирізок тканин, кольорової палітри та геометричних фігур присутні визначили своє бачення з кольору, текстури та форми вищевказаних ознак.

У ході зустрічі було також отримано коментарі консультанта проекту ПРОМІС Лариси Оленковської щодо положень технічного завдання з візуалізації бренду та презентовано три варіанти логотипу міста та слоганів, що були напрацьовані дизайнерською групою. Дизайнерська група працює за технічної підтримки Проекту ПРОМІС, використовуючи технічне завдання Проекту.

За результатами обговорень було підтримано логотип міста із візуалізацією його назви та зображенням стильників та механічних фігур у блакитно-жовтій гамі.

Як відзначила Кейді Ворд, всі зауваження щодо обраного логотипу, які висловили учасники Open Space , будуть враховані при підготовці остаточного варіанту бренду.

Дизайнерська команда, що працює над створенням логотипу та бренду міста була обрана Проектом ПРОМІС за результатами тендеру. Послуги команди теж оплачуються Проектом. Для розробників консультанти Проекту ПРОМІС підготували Технічне завдання, в якому використали інформацію про бачення міста, що була отримана у ході анкетування (в інтернеті та у паперовому вигляді). Паперові анкети було розповсюджено через загальноосвітні навчальні заклади по різних районах міста, серед учасників першого засідання у форматі Open Space (27.10.2016), серед співробітників органів місцевого самоврядування.



 

< Пред.   След. >
Мелітопольська міська рада © 2005-2017