Advertisement
Інформація
 
 
 
 
 
 
 

Цілодобовий прийом звернень
Цілодобовий прийом звернень:
15-80
+380 (096) 447-22-00
+380 (6192) 44-80-15
Стрічка наших новини на вашому сайтіRSS 2.0 Cтрічка новин

Мелітопольська міська рада
Адреса:

72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5

Телефон: +38 (0619) 44-01-62
Факс: +38 (06192) 42-00-66
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script

Виконавчий комітет
Мелітопольської міської ради
Адреса: 72312, Запорізька обл.
м. Мелітополь, вул. М.Грушевського, 5
Телефон: +38 (0619) 42-13-58
Факс: +38 (06192) 6-34-70
E-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script
Мінько Сергій Анатолійович
 

ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

є юридичною особою , знаходиться за адресою:
72304, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Комунарів, буд. 50, тел. 47-71-38
е-mail: Этот адрес e-mail защищен от спам-ботов. Чтобы увидеть его, у Вас должен быть включен Java-Script
 

Територіальний центр соціального обслуговування Мелітопольської міської ради Запорізької області надає різні види соціально-побутових послуг громадянам похилого віку, інвалідам та іншим соціально незахищеним верствам населення, які спрямовані на підтримання їх життєдіяльності, соціальної активності та повноцінного життя у суспільстві.

На надання соціальних послуг в територіальному центрі мають право:
- громадяни похилого віку, інваліди, хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, визнані такими в порядку, затвердженому МОЗ;
- громадяни, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв’язку з безробіттям і зареєстровані в центрі державної служби зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий, ніж прожитковий мінімум для сім’ї.
Основними завданнями територіального центру є:
- виявлення вищезазначених громадян, формування електронної бази даних таких громадян, визначення їх індивідуальних потреб у наданні соціальних послуг,
- забезпечення якісного надання соціальних послуг,
- установлення зв’язків з підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, фізичними особами, родичами громадян, яких обслуговує територіальний центр, з метою сприяння в здійсненні надання  соціальних послуг.
Для надання соціальних послуг громадяни подають письмову заяву управлінню соціального захисту населення за місцем проживання/перебування, яке в триденний строк після її надходження надсилає запит до закладу охорони здоров’я за місцем проживання громадянина для одержання медичного висновку про здатність до самообслуговування та потребу в постійній сторонній допомозі, до відповідного підприємства для отримання довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб і до територіального органу ДФС для отримання довідки про доходи громадянина (у разі потреби).

З метою встановлення наявності (відсутності) обтяжень речових прав на нерухоме майно громадян, які подали заяву управлінню соціального захисту населення, а також наявності (відсутності) укладених громадянами договорів довічного утримання (догляду) посадова особа управління соціального захисту населення в триденний строк після надходження відповідної письмової заяви отримує інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) шляхом беспосереднього доступу до нього відповідно до законодавства та долучає її до заяви громадянина.
 
У 5-денний строк після надходження запиту відповідні суб'єкти надають медичний висновок, довідку про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, довідку про доходи громадянина (у разі потреби) управлінню соціального захисту населення, який в одноденний строк після їх надходження приймає рішення про надання або відмову в наданні послуг і надсилає такі документи територіальному центру разом із заявою громадянина та інформацією з Державного реєстру прав.
    
Після надходження зазначених документів територільний центр протягом строку, визначеного у державних стандартах соціальних послуг, визначає індивідуальні потреби, встановлює групу рухової активності, визначає зміст соціальний послуг, уточнює обсяг, складає індивідуальний план, приймає рішення про необхідність надання соціальний послуг, про що видається відповідний наказ, та укладає з отримувачем соціальної послуги договір про надання таких послуг.
 
Надання структурними підрозділами територіального центру внутрішньо переміщеним особам соціальних послуг здійснюється невідкладно. Особова справа формується на підставі документа, що посвідчує особу, та довідки  про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Територіальний центр забезпечує безоплатне в  обсягах, визначених  державними  стандартами, надання соціальних послуг:
- громадян похилого віку, інвалідів, хворих (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не  більш  як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і не мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд  і допомогу, або рідні є громадянами похилого віку чи визнані інвалідами в установленому порядку;
- громадян, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий ніж прожитковий мінімум для сім'ї.
Територіальний центр може надавати платні соціальні послуги (в межах наявних можливостей):
- громадянам похилого віку, інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і мають  рідних, які  повинні забезпечити їм догляд  і допомогу;
- громадянам, які перебувають у складній  життєвій  ситуації  у зв'язку  з  безробіттям   і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей вищий ніж прожитковий мінімум для сім'ї.
Медичними протипоказаннями для надання соціальних послуг громадянам є наявність у них інфекційних захворювань, залежності від психоактивних речовин,  алкоголю, психічних захворювань, що потребують перебування на спеціальному диспансерному обліку.
   
Також територіальний центр соціального обслуговування не здійснює обслуговування громадян, які потребують цілодобового стороннього догляду.

Надання соціальних послуг  громадянам, структурними підрозділами територіального центру припиняється за письмовим повідомленням громадян у разі:
1) поліпшення стану здоров'я, виходу із складних життєвих обставин, в результаті чого громадянин втрачає потребу в наданні соціальних  послуг;
2) виявлення у громадянина, якого безоплатно обслуговує територіальний центр, працездатних рідних (батьків, дітей, чоловіка, дружини) або осіб, які відповідно до законодавства повинні забезпечити йому догляд і допомогу, або осіб, з якими укладено договір довічного утримання (догляду);
3) направлення громадянина до будинку-інтернату для громадян похилого віку, пансіонату, психоневрологічного інтернату, надання громадянину соціальної послуги з догляду вдома в будинку для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку  та інвалідів, інших закладах постійного проживання;
4) зміни місця проживання/перебування (за межами адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження територіального центру); 
5) поліпшення матеріально-побутових умов, у результаті якого громадянин не потребує соціально-економічних послуг (для громадян, які  потребували  надання  цих  послуг  у  відділенні  організації надання адресної натуральної та грошової допомоги);
6) грубого, принизливого ставлення громадянина до обслуговуючого персоналу,  соціальних працівників, соціальних робітників  та інших  працівників територіального  центру і його структурних підрозділів;
7) порушення громадського порядку (сварки, бійки тощо);
8) систематичного перебування в стані алкогольного, наркотичного сп'яніння;
9) виявлення медичних протипоказань для надання соціальних послуг територіальним центром;
10) надання громадянинові соціальних послуг фізичною особою, якій призначено щомісячну компесаційну виплату, допомогу та догляд в установленому законодавством порядку (крім обслуговуванняі у відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги);
11) надання громадянином соціальної послуги іншій особі та отримання ним щомісячної компенсаційної виплати, допомоги в установленому законодавством порядку.;
12) відмова отримувача соціальних послуг або його законного представнина від отримання соціальних послуг;
13) невиконання громадянином без поважних причин вимог щодо отримання соціальної послуги з догляду вдома після письмового попередження про припинення чи обмеження її надання або після обмеження надання такої послуги;
14) припинення діяльності територіального центру.
У разі смерті громадянина надання соціальних послуг також припиняється на підставі доповідної записки соціального робітника та копії свідоцтва про смерть.
    
Територіальний центр має у своєму складі 4 відділення:

    відділення соціальної допомоги вдома;
    відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги;
    відділення денного перебування;
    відділення обліку бездомних осіб та осіб, звільнених з місць позбавлення волі.
 
 
 Відділення соціальної допомоги вдома
 
Відділення соціальної допомоги вдома територіального центру соціального обслуговування утворюється для надання соціальних послуг за місцем проживання/перебування громадянам, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з частковою втратою рухової активності (мають ІІІ, ІV і V групи рухової активності) і потребують сторонньої допомоги надання соціальних послуг  в домашніх умовах згідно з медичним висновком.
 
Відділення соціальної допомоги вдома згідно з умовами договору, затвердженим графіком роботи та індивідуальним планом надання соціальної послуги з догляду вдома надає соціальну послугу з догляду вдома постійно (ІІІ група рухової активності - два рази на тиждень, ІV - три рази, V - п'ять разів), періодично (два рази на місяць), тимчасово (визначений у договорі період), організує надання передбачених договором послуг, контролює їх якість, визначає додаткові потреби, вживає заходів щодо їх задоволення.
 
Відділення соціальної допомоги вдома надає відповідно до державних стандартів соціальних послуг такі послуги, як догляд вдома:
- приготування (допомога в приготуванні) їжі вдома, годування, доставка гарячих обідів, у тому числі з їдалень, кафе, інших закладів (підприємств) ресторанного господарства;
- придбання та доставка товарів з магазину або базару, доставка книг, газет,  журналів,  медикаментів за кошти громадян, які обслуговуються;
- виклик лікаря, надання допомоги в проведенні періодичних медичних оглядів та госпіталізації, відвідування хворих у закладах охорони здоров'я, організація  консультацій лікарів та інших спеціалістів;
- допомога у прибиранні приміщення, пранні білизни, дотриманні особистої гігієни, виконанні різних видів дрібних ремонтних робіт у приміщенні, ремонті одягу та взуття, забезпеченні паливом;
- оформлення документів на отримання субсидій на оплату житлово-комунальних  послуг та інших  видів соціальної допомоги, внесення платежів;
- читання преси;
- допомога в обробітку присадибних ділянок (площа  обробітку присадибних  ділянок визначається разом з місцевим органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування,  але  небільш як 0,02 гектара);
- оформлення документів на санаторно-курортне лікування, влаштування до  будинку-інтернату чи стаціонарного відділення територіального центру,  геріатричного будинку-інтернату, пансіонату для ветеранів війни і праці, психоневрологічного інтернату, будинку для ветеранів, інших соціальних закладів;
- сприяння у забезпеченні необхідними технічними та іншими засобами реабілітації;
- оформлення замовлень та організація контролю за своєчасним і якісним наданням послуг підприємствами торгівлі, ресторанного господарства, побуту, зв'язку, службами житлово-комунального господарства, закладами культури сільськогосподарськими підприємствами тощо;
- вирішення за дорученням громадян, які обслуговуються, питань у державних  органах, на підприємствах, в  установах  і організаціях;
-  інші соціальні послуги.
Під час надання соціальних послуг відділення соціальної допомоги  вдома може надавати  у тимчасове  користування  громадян наявні у нього технічні та інші засоби реабілітації. 
 
За більш детальною інформацією звертатися до працівників відділення за тел. 47-71-38.
 
 
Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги
 
Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги територіального  центру (далі - відділення адресної допомоги) утворюється для обслуговування не менш як 500 громадян в рік, які відповідно до акта обстеження матеріально-побутових умов потребують  натуральної  чи  грошової допомоги.

Відділення адресної допомоги виходячи з можливостей, наявної фінансової та матеріально-технічної бази безоплатно забезпечує громадян:
- одягом, взуттям, іншими предметами першої потреби;
- предметами побутової гігієни;
- продовольчими та промисловими товарами;
- гарячими обідами тощо.
Відділення адресної  допомоги  надає  на платній та безоплатній основі перукарські послуги,  взуття, послуг із  заготівлі  та завезення палива, розпилювання дров тощо.

Відділення  адресної  допомоги  здійснює   обслуговування громадян за умови подання письмової заяви, довідки про склад сім'ї або  зареєстрованих  у  житловому приміщенні/будинку осіб, довідки
про доходи всіх членів сім'ї.
 
За згодою громадянина складається акт обстеження його матеріально-побутових  умов.
 
За більш детальною інформацією звертатися до працівників відділення за тел. 47-71-38.
 
 
Відділення денного перебування

Відділення денного перебування обслуговує громадян, які мають часткове порушення рухової активності, частково не здатні до самообслуговування та не мають медичних протипоказань для перебування в колективі та потребують соціально-побутової та психологічної адаптації, надання соціальних послуг з метою усунення обмежень жіттєдіяльності, запобігання виникненню та розвитку можливих захворювань особи, підтримки її здоров'я, соціальної незалежності, відновлення знань, вмінь та навичок з орієнтування в домашніх умовах, ведення домашнього господарства, самообслуговування, поведінки у суспільстві, сприяння розвитку різнобічних інтересів і потреб осіб, організації дозвілля і відпочинку.

Відділення денного перебування надає послуги соціальної адаптації.

За більш детальною інформацією звертатися до працівників відділення за тел. 47-71-38.
 
 
Відділення обліку бездомних осіб та осіб, звільнених з місць позбавлення волі
 
Відділення обліку бездомних осіб та осіб, звільнених з місць позбавлення волі створюється для ведення обліку осіб, що не мають житлового приміщення (будинку, квартири, кімнати тощо), яке вони можуть використовувати для проживання, перебування і в якому можуть бути зареєстровані.

Діяльність відділення спрямована на поступове повернення особи до самостійного повноцінного життя шляхом надання їй комплексу соціальних послуг з урахування індивідуальних потреб. Метою діяльності відділення є соціальна реінтеграція бездомних громадян у суспільство, до самостійного повноцінного життя.

Основними завданнями відділення є виявлення та ведення обліку бездомних осіб, забезпечення реалізації їх прав на реєстрацію свого переважного місцезнаходження і на отримання соціальних послуг, передбачених законодавством.

Відділення, враховуючи індивідуальні потреби, може надавати такі соціальні послуги:
 - соціально-побутові (харчування);
 - психологічні (консультація психолога, психодіагностика);
 - соціально-педагогічні (допомога в здобутті освіти; навчання самостійному вирішенню складних життєвих проблем);
 - соціально-медичні (первинний медичний огляд; організація консультації лікаря, направлення у заклади охорони здоров’я за місцем територіального розташування; санітарно-гігієнічний контроль; профілактичні заходи);
 - соціально-економічні (видача одягу та взуття тощо);
 - юридичні (допомога у відновленні паспортів; роз’яснення чинного законодавства; консультації з питань попередження бездомності тощо);
 - послуги з працевлаштування (сприяння у працевлаштуванні; соціальний супровід працевлаштованої особи);
 - інформаційні (поширення інформації про послуги закладу; додаткові і просвітницькі послуги);
 - інші.
Послуги надаються на безоплатній основі.

Облік бездомних осіб здійснюється за їх переважним місцезнаходженням на підставі особистого звернення або їх виявлення.

При постановці на облік бездомні особи отримують посвідчення встановленого зразка. Реєстрація переважного місцезнаходження бездомних осіб здійснюється за юридичною адресою спеціалізованого закладу, який здійснює облік бездомних осіб, або інших закладів для цієї категорії осіб.

Умови прийняття і порядок обслуговування громадян.

Відділення надає послуги на підставі письмової заяви бездомної особи, громадянина України, що досягли 18-річного віку, особам без громадянства, які постійно на законних підставах проживали, а після втрати права на житло продовжують проживати на території України.

Підставою для зарахування особи до відділення є:
особиста письмова заява;
флюорографічне обстеження.
До відділення не приймаються особи, які під час звернення перебували у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння.

При відмові в зарахування до відділення особі вказується причина відмови та видається направлення до відповідних (профільних) соціальних служб, закладів охорони здоров’я, підприємств, організацій незалежно від форм власності, які в змозі посприяти вирішенню проблеми особи.
 
Терміни та умови перебування у відділенні, умови надання та припинення послуг, правила, права та обов’язки сторін зазначаються у договорі, який укладається між територіальним центром соціального обслуговування, в особі директора та особою під час зарахування її до відділення.

У разі зарахування до відділення громадян, які мають туберкульоз в активній стадії, венеричні та гострі інфекційні захворювання, СНІД, онкологічні захворювання ІІІ та ІV клінічних груп, психічні розлади, нарко- або алкозалежність, відділення направляє їх до закладів охорони здоров’я за територіальним розташуванням відділення.

Громадяни похилого віку (чоловіку у віці 60 та жінки у віці 55 років і старші, а також особи, яким до досягнення загального пенсійного віку залишилось не більше півтора року), інваліди І та ІІ груп із числа бездомних осіб за їх заявою та на підставі висновку управління соціального захисту населення можуть бути направлені до будинків-інтернатів, якщо вони потребують стороннього догляду та медичного обслуговування і не мають працездатних дітей або родичів, зобов’язаних за законом їх доглядати.

Для надання медичної допомоги особам у відділенні працює сестра медична, яка в разі необхідності направляє клієнта на стаціонарне лакування до закладів охорони здоров’я за територіальним розташуванням відділення.

Припинення обслуговування.

Припинення послуг відділення настає в таких випадках:
- закінчення терміну перебування при повній реінтеграції громадянина (поверненні самостійного повноцінного життя);
- отримання громадянином житла, яке він може використовувати для проживання і в якому він може зареєструватися;
-  відмова громадянина від отримання послуг відділення;
- порушення громадянином правил перебування у відділенні, яке поставило під загрозу життя чи здоров’я інших осіб чи працівників відділення (насилля, агресивна поведінка, збереження зброї чи наркотичних речовин, заборонених законодавством, гострий психічний розлад тощо);
- смерть громадянина.
 
За більш детальною інформацією звертатися до працівників відділення за тел. 41-35-27.
 

Мелітопольська міська рада © 2005-2017